Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu ska vi börja bygget på de nya boxarna! :bump:
Är det nån klok människa som vet om det är tillåtet att bygga boxar med lecablock? :D...
Hästmänniskan
Hade tänkt bygga ett vindskydd till mina hästar i höst. Det ska inte vara en ligghall för de står i stallet på nätterna och inne om det...
Hästmänniskan
Jag har ett stycke mark som jag såsmåning om ska bygga mig en stuga på att bosätta mig i. Givetvis ska då även ett stall byggas där så...
Hästmänniskan
Hej.
Vad gör ni med dynghögen när den blir för stor och måste bort?
Vi strör med spån och ingen bonde i närheten vill sprida ut det på...
Hästmänniskan
Hej. Min ena tå på vänsterfot domnar jämnt när jag rider en häst men när jag rider på ridskola och på en annan häst jag tar hand om gör...
Hästmänniskan
Kollade efter tips på jordbruksverkets hemsida idag, om man förvarar eller utfodrar fyra hästar eller fler räknas det som verksamhet av...
Hästmänniskan
Kan man på ett enkelt sätt själv få bort gamla foderbord som kossorna ätit ur. Om inte finns det då ngt vettigt användningsområde för dem?
Hästmänniskan
Vad menas med ägarbevis på häst? Gäller inte kontraktet som ägarbevis? Läste i någon tråd att man ska kräva att se ett ägarbevis innan...
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.