Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Hej är gravid och har ett diskbråck (vet inte om det har läkt). under mina två förra graviditeter hade jag svårt att rida påg av...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: kbr
·
Hästmänniskan Nu ska vi börja bygget på de nya boxarna! :bump: Är det nån klok människa som vet om det är tillåtet att bygga boxar med lecablock? :D...
Svar
11
· Visningar
1 641
Senast: Koppen
·
Hästmänniskan Jag har börjat fundera lite grann. Tror att min shettis och haflinger skulle uppskatta att gå ute dygnet runt lite längre på höstarna...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: MiaMaria
·
Hästmänniskan men en granne vill inte ha hästar i närheten,finns det nått man kan göra? Som jag förstog det rätt så hade dom som nu ska sälja...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 427
Hästmänniskan Jag håller på att söka jobb, främst inom hästbranschen. men...åh! Jag blir tokig!! Det finns typ bara svartjobb! Och på...
2
Svar
22
· Visningar
3 312
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Hade tänkt bygga ett vindskydd till mina hästar i höst. Det ska inte vara en ligghall för de står i stallet på nätterna och inne om det...
Svar
1
· Visningar
1 966
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag har ett stycke mark som jag såsmåning om ska bygga mig en stuga på att bosätta mig i. Givetvis ska då även ett stall byggas där så...
2
Svar
24
· Visningar
2 607
Senast: Alyssa
·
Hästmänniskan vad finns det för modeller?? har röjt i stallet och fått en hel del "nytt" utrymme... framför allt ska hängarna vara lättanvända (så...
Svar
5
· Visningar
1 930
Senast: Youmeoh
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Fiorano
·
R
Hästmänniskan Hej. Vad gör ni med dynghögen när den blir för stor och måste bort? Vi strör med spån och ingen bonde i närheten vill sprida ut det på...
2
Svar
27
· Visningar
4 036
S
Hästmänniskan Dumförklara mig inte nu men jag är inte en snickare :D Det är så att jag (läs pappa timmerman) ska bygga en ny boxdörr till pållan...
Svar
10
· Visningar
3 135
Senast: Suuz
·
Z
Hästmänniskan Är det någon som känner till hur stor marginal butikerna lägger till på ridsportprodukter? Är det stor skillnad på olika produkter...
Svar
8
· Visningar
1 806
Senast: bonde
·
B
Hästmänniskan Hej. Min ena tå på vänsterfot domnar jämnt när jag rider en häst men när jag rider på ridskola och på en annan häst jag tar hand om gör...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: Becka_Aida
·
D
Hästmänniskan Kollade efter tips på jordbruksverkets hemsida idag, om man förvarar eller utfodrar fyra hästar eller fler räknas det som verksamhet av...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: prunella
·
Hästmänniskan Kan man på ett enkelt sätt själv få bort gamla foderbord som kossorna ätit ur. Om inte finns det då ngt vettigt användningsområde för dem?
Svar
4
· Visningar
1 053
S
Hästmänniskan Vad menas med ägarbevis på häst? Gäller inte kontraktet som ägarbevis? Läste i någon tråd att man ska kräva att se ett ägarbevis innan...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: super mario
·
Hästmänniskan Hej Jag skulle vilja veta vart man kan köpa/beställa sådana där fiffiga täckes hängare som de flesta butiker har! De man hänger upp...
Svar
9
· Visningar
1 863
Senast: bonde
·
Hästmänniskan ...om man inte är myndig? Hörde detta av min mamma som pratat med någon. Alltså att om man är under 18 måste man ha med sig en vuxen...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 777
Senast: Svanhild
·
Hästmänniskan på BYS den där man blir biträdande risintsruktör. Någon som har gått den? Är ni nöjda? vil veta allt:)
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Hästmänniskan Hur har ni gjort med bollplank och så? Vanligtvis kanske man inte vill "avslöja" sin affärsidé för människor i samma bransch men...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Midi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama