Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
:D Nu e det så att jag ska bygga stall, men inte har råd att köpa såna där dyra färdiggjorda boxar, så nu vill jag inspireras! Ta fram...
Hästmänniskan
Jag har sålt en häst, och ägaren har fått en tid på sig att betala hästen. Vi har skrivit ett kontrakt och köparen har ett slutdatum då...
Hästmänniskan
hej! Har ett väldigt jobbigt problem och vill gärna ha lite råd! Har i snart ett halvår varit medryttare på två varmblod. Ett av dessa...
Hästmänniskan
Jag letar rejäla säckar att lägga dynga i. de svarta tunna man kan köpa på tex öb duger inte....måste vara av ungefär samma kvalitet som...
Hästmänniskan
Jag såg nyligen en tråd om detta men hittar den inte:mad: Jag undrar vad man ungefär får betala om man hyr en container för att förvara...
Hästmänniskan
Det jag tänker på är...om man inte har skåp på ett stall där man ska rida- och ingen möjlighet att låsa in de sakerna på nåt vis...hur...
Hästmänniskan
Vi ska anlägga vinterhagar och ligghall på åkermark. Marken är inte ren lera, men inte ren sand heller utan något mitt emellan. Vi har...
Hästmänniskan
Funderar på¨att såga bort 7-8 st ''stänger'' på box fronten så hästarna kan få ut huvudena.Då jag har täckeshängare på dörren så är det...
Hästmänniskan
Nån som vet om någon bra hästtidning som inriktat sig lite på akademisk ridning och barrock ridning? Skulle vilja lära mig lite mer. Nu...
Hästmänniskan
Jag ska sätta in varmvattenberedare i stallet och frågan är var man får ha den?? Får man sätta den i spolspiltan eller ska den var i ett...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.