Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan :D Nu e det så att jag ska bygga stall, men inte har råd att köpa såna där dyra färdiggjorda boxar, så nu vill jag inspireras! Ta fram...
Svar
13
· Visningar
1 849
Senast: lizzie
·
Gnägg Commander Crowe under Olympiatravet
Svar
0
· Visningar
115
Senast: enjoyable
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Darina
·
N
Hästmänniskan hej alla. vet inte om jag lägger upp detta ämne på rätt tråd men har lite funderingar som jag behöver svar på. jag och en kompis har...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: nessii
·
Hästmänniskan Jag ska sälja en ponny, sv.ridponny, och har börjat fundera hur man gör med passet? Ska de nya ägarna få det "i handen" eller ska det...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: boccia
·
A
Hästmänniskan Jag har sålt en häst, och ägaren har fått en tid på sig att betala hästen. Vi har skrivit ett kontrakt och köparen har ett slutdatum då...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: agnhild
·
L
Hästmänniskan hej! Har ett väldigt jobbigt problem och vill gärna ha lite råd! Har i snart ett halvår varit medryttare på två varmblod. Ett av dessa...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Lindzay
·
Hästmänniskan Hur tolkar ni denna formulering i ett helinackorderingsavtal; "innefattar sedvanlig och allmän tillsyn av hästen" Ska stallägaren...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Lejonelle
·
S
Hästmänniskan Vad är standard om man har en häst i utbildning för att den senare ska säljas (säljs från det stället om möjligt). Givetvis betalning...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: ZOFUS
·
K
Hästmänniskan Markägaren har slagit gräs i vår beteshage vi hyr!!!:eek: Kan ta det från början....vi hyr stall samt mark. All mark gicks igenom när...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 958
Senast: kickikompis
·
F
Hästmänniskan Jag letar rejäla säckar att lägga dynga i. de svarta tunna man kan köpa på tex öb duger inte....måste vara av ungefär samma kvalitet som...
Svar
10
· Visningar
2 051
Senast: Sophia_
·
S
Hästmänniskan Jag såg nyligen en tråd om detta men hittar den inte:mad: Jag undrar vad man ungefär får betala om man hyr en container för att förvara...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Snowball
·
E
Hästmänniskan Kan stallägaren påverkas om hästägaren inte har sin häst fullförsäkrad? Vad är en fullständig försäkring? Är tex Agrias...
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: Masse
·
I
Hästmänniskan Det jag tänker på är...om man inte har skåp på ett stall där man ska rida- och ingen möjlighet att låsa in de sakerna på nåt vis...hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 136
Senast: Emilieblues
·
Hästmänniskan det är så att jag för första gånegn(ensam) ska sätta upp en liten mini hage i min sommarstugas trädgård. trodde det inte skulle vara...
Svar
18
· Visningar
2 021
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Vi ska anlägga vinterhagar och ligghall på åkermark. Marken är inte ren lera, men inte ren sand heller utan något mitt emellan. Vi har...
Svar
5
· Visningar
1 131
·
B
Hästmänniskan hur långtid kan det ta att få hem ett pass? det har gått ett år nu ungefär och har inte fått hem det till vår lille shettis.
Svar
1
· Visningar
669
·
O
Hästmänniskan Funderar på¨att såga bort 7-8 st ''stänger'' på box fronten så hästarna kan få ut huvudena.Då jag har täckeshängare på dörren så är det...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: Pooh
·
T
Hästmänniskan Nån som vet om någon bra hästtidning som inriktat sig lite på akademisk ridning och barrock ridning? Skulle vilja lära mig lite mer. Nu...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: tenesie
·
H
Hästmänniskan Jag ska sätta in varmvattenberedare i stallet och frågan är var man får ha den?? Får man sätta den i spolspiltan eller ska den var i ett...
Svar
8
· Visningar
1 653
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve