Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan En fyraårig bruksnordishingst. Är det lämpligt för någon som aldrig haft häst förut? Dock har personen 6 års rid och hästvana, och...
Svar
11
· Visningar
1 305
Senast: search
·
Hästmänniskan hej.. satt och skrev ett avtal precis.. har haft min häst på annons så nu är det en tjej som ska ha honom på prov nån månad. låter detta...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: ZOFUS
·
T
Hästmänniskan Hur många timmar får man köra häst utan uppehåll? Och hur skulle ni ha gjort i mitt fall, kommer att behöva köra över 50 mil för att få...
2
Svar
34
· Visningar
15 059
Senast: Kratus
·
E
Hästmänniskan Det är något 'fel på mig'! :crazy: När jag rider (oavsett vilken häst och sadel) känns det som följande: *högra stiglädret känns...
2
Svar
22
· Visningar
2 701
Senast: Sellan
·
Gnägg Goliats första dag på betet!!!
Svar
0
· Visningar
101
B
Hästmänniskan Hej, jag ska börja trean på gymnasiet i höst, jag valde mellan musikinriktning och hästinriktning, och valde musik. Men jag vill ändå...
Svar
3
· Visningar
1 407
Senast: Bright_Eyes
·
S
Hästmänniskan Mamma lånade ut en häst på foder. I hagen sparkade mammas häst en annan. Vem ska betala veterinärräkningen?? De som lånade hästen hotar...
2
Svar
28
· Visningar
2 872
Senast: mizz_perfect
·
U
Hästmänniskan Igår när jag och en kompis var ute och red, en sån där perfekt tur, lite bad med hästarna, solen sken insektsfritt (mer eller mindre)...
2
Svar
31
· Visningar
3 181
Senast: Latoxen
·
S
Hästmänniskan Har läst lite om slipers som jag tänkte ha som kant runt paddocken, men det varnas för att de är behandlade med kreosot och ska därför...
Svar
18
· Visningar
5 714
Senast: hästig
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en liten fråga, igentligen kan jag ju svaret själv men jag skulle vilja höra vad ni andra tycker. :) Jag har ridit i...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: Gnapp
·
Hästmänniskan På flera år har det inte funnit en enda gård värd att bjuda på där jag bor, helt plötsligt finns det två samtidigt! :banana: Så olika...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 073
Senast: Fredag
·
M
Hästmänniskan Sett Bennis filmerna i kväll och blev inspirerad att bygga en rundcorall (longeringsvolt) ca16m i diameter. Runt denna en fyrkantig...
Svar
5
· Visningar
1 525
Senast: medusa1
·
Hästmänniskan Vilken typ av färg använder ni när ni målar gallren i stallet? för och nackdelar med den? (jag funderar på att börja måla med annan...
Svar
11
· Visningar
1 858
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Läste i en tidning idag om en djurskyddsinspektör som berättade att det bland annat var krav på två utgångar i stall. Är det något ni...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: bigganl
·
H
Hästmänniskan Jag funderar på hur man kan göra ridvägar på billigast sätt (helst utan att kontakta något företag) mitt ute bland ris och sådant där...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: Horserider
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: mydia
·
Gnägg Artica med e.Alcatraz
Svar
0
· Visningar
158
·
Svar
0
· Visningar
136
·
Gnägg Honeybee och mamma
Svar
0
· Visningar
161
·
B
Hästmänniskan Hej! Hoppas denna tråd ligger i rätt forum nu. Var ute och red på en skogsväg. Min häst stannade och vägrade gå framåt. Hör en bil...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 953
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve