Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hm. För att göra en väldigt lång historia kort. Fick precis ett telefonsamtal som gör mig Mycket mycket upprörd, och jag känner att det...
2
Svar
38
· Visningar
4 416
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Nu behöver jag verkligen hjälp. Det är såhär att jag ska sälja en häst till en kompis. H*n ska ha 40.000kr av köpesumman och jag får...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 908
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Alla uteboxar jag sett hittils har varit oisolerade. Har søkt här på Buke men inte hittat något om detta. Jag funderar på att bygga...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Netika
·
Hästmänniskan Jag undrar över vilka egentliga krav som finns gällande stall när hästar går på bete, säg 3 veckor? Måste det finnas stall i närheten...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Ashira
·
S
Hästmänniskan Flytta gärna tråden om den ligger fel! Jag har börjat fundera på att starta eget, men måste först fundera hur det ska gå ihop. Tanken...
Svar
1
· Visningar
2 484
Senast: JustInCase
·
S
Hästmänniskan Vi ska så småningom bygga stall hemma och jag går och funderar på olika lösningar. Nu har funderingen hamnat på utestall! Någon som har...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: JustInCase
·
Z
Hästmänniskan Någon som behövt lämna tillbaka sin foderhäst efter mer än ett år? Var det jobbigt, eller kändes det som en lättnad? Berätta allt!
Svar
19
· Visningar
2 031
Senast: Flyttfogel
·
J
Hästmänniskan Vad tycker ni jag ska göra? Hade först dotterns ponny i ett nybyggt jättefint stall. Det var bara det att ägaren la sig i allt vi...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Hej! Min dotter var ju med om en liten olycka för några veckor sedan med sin häst. Har skrivit tidigare om detta i en annan tråd. Hon...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 375
Senast: Yrja
·
B
Hästmänniskan Vad har ni för ansvarsområden utdelade? vad har ni stött på för problem inom styrelsen och vad har ni gjort åt dem? hur gör ni vid...
Svar
1
· Visningar
725
Gnägg Min 1-årige Shiloh tömkörs med nya tömkörnings-selen! Christell (inköraren) håller i tömmarna. Shiloh har körts med vagn ca. 15 ggr utan...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Fahlis
·
Gnägg Glad Shiloh tömkörs i sin nya gjord! Men det var blåsigt så vi satte bomull i öronen på honom! Snyggt va?!
Svar
0
· Visningar
136
·
Gnägg Min Shiloh, 1 år (t.v) med sin bäste kompis Kalle, travare på 2 år (t.h). Lite skillnad, eller??
Svar
0
· Visningar
123
·
Q
Hästmänniskan På vilket sätt ska man rida för att bäst träna upp kroppen? Hur ska man sitta? Ska man rida med sadel eller barbacka? Ska man arbeta...
Svar
14
· Visningar
2 066
Senast: Qwyxz
·
Hästmänniskan Okej. Hästämne här då! Jag har ridit in en 5-årig vallack. Nu ska han säljas och jag känner bara att jag MÅSTE köpa honom. Egentligen...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: nidron
·
A
Hästmänniskan ... en bekant har just fått erbjudandet att få ett hus på hästgård ommålat. Tydligen dök det upp nån på gårdsplan som ville ha...
Svar
10
· Visningar
1 856
Senast: celu
·
Hästmänniskan Jag har läst på JBVs hemsida om minsta tillåtna höjd men fattar inte riktigt hur man "räknar". Om jag tex har en häst på 163 så...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: kvandi
·
S
Hästmänniskan Hur många hästar ska man minst ha om man vill dra av moms? Har för mej att jag läst minst 4 hästar, men är inte alls säker.. Hur går...
Svar
10
· Visningar
1 248
Senast: Rambolina
·
A
Hästmänniskan Hur skaffar man sponsorer? måste man typ tävla på elitnivå för nån ska vilja sponsra en? nån som har några erfarenheter?? /Anna
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: ZOFUS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama