Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Min förra häst. Vbl 13år
Svar
0
· Visningar
137
J
Hästmänniskan Hej, jag har äntligen lyckats låna en bil med krok samt en transport. Men jag är väldigt osäker på om jag vågar åka iväg med den här...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 003
Senast: LadySara
·
S
Hästmänniskan ska nu skaffa min fösta foderhäst. Jag har ridit sedans barnsben och kan det mesta. Men vad ska jag tänka på ? Vad ska jag ha "...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: swawrwa
·
J
Hästmänniskan Hej, Jag skulle vilja veta hur ni löser vattenförsörjningen till era hästar, som ni har i hagar som inte ligger i direkt anslutning...
2
Svar
30
· Visningar
3 785
Senast: Armani__
·
B
Hästmänniskan Hejsan! jag vet inte riktigt om denna tråden passar in här, men jag startar den iallafll. jag har börjat fundera på att gå vidare i...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Lollo_ok
·
L
Hästmänniskan Jag har en islandshäst som går ute dynget runt och ska nu bygga ett vinskydd till honom. Jag behöver alla tips jag kan få! Jag har hört...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: mysko
·
H
Hästmänniskan Finns det över huvud taget någon vettig dragbil som går på E-85? Behöver vara nåt med lite högre markfrigång som kan dra en normalstor...
Svar
12
· Visningar
1 492
Senast: chrysler
·
Gnägg Clininc för Desmond O`Brien, avslappnad & bärande trav
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Spirit
·
Gnägg Nattis, jag & X-Izo tränar dressyr i hagen hemma
Svar
0
· Visningar
121
·
Gnägg Nattis fotad i profil av Sockerhumlan
Svar
0
· Visningar
115
·
Hästmänniskan Finns det någon mer som har plåtdörrar på sitt stall? Vilken typ av färg har ni målat dem med? Jag har varit runt och letat efter...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Ja, rubriken. Finns det? Jag vill nämligen gå något slags rid/hästgymnasium, men är inte ett dugg intresserad av den "vanliga"...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Grålly
·
Hästmänniskan Har långt gångna planer på att riva befintligt stall och bygga nytt. Är det någon här som gjort det sista åren? Tips och ideer mottages...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Hej hej, jag har lite funderingar på vad det kan kosta med lite stängsel, har försökt kolla runt men hittar inte riktigt priser på det...
Svar
19
· Visningar
12 602
Senast: jhw
·
Hästmänniskan ska snart inreda mitt shettis stall... skall vara två boxar i shettisformat utan galler... funkar 2.20x2.07m som storlek per box? är...
Svar
1
· Visningar
1 268
Senast: lizzie
·
T
Hästmänniskan nu har man blivit lurad igen, är man dummast av alla eller? Känner ett starkt behov av att slå på något....:devil: fick en häst för...
2
Svar
22
· Visningar
2 520
Senast: Tracyblue
·
Hästmänniskan Finns det godkänd fläkt att montera i stall som är så liten att den passar i ett vanligt fyrkantigt ventilutrymme? (ca 20x20 cm) Finn...
Svar
8
· Visningar
2 632
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Jag har lyckats få en utbrytardrottning på händerna. Hon är helt omöjlig att hålla innanför staketet. Nu har jag 3 st trådar (vitt...
Svar
17
· Visningar
2 290
Senast: Stina_Julle
·
Gnägg En vårdag i April
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Idas