Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vår sprillans nya ridbana känns alldeles för lös, den ska sätta sig(sägs det) men hur lång tid tar det? Den är ganska påkostad och ska...
Hästmänniskan
skaha ut min häst på prov nu. hur mkt ska jag ta i handpenning???
Tänkte sälja han för ca 6000 kr..
vad tycker ni?
hur hade/har ni gjort?
Hästmänniskan
Till hösten ska jag börja läsa på lärarutbildningen vid Linköpings universitet. Jag kommer då att alltså flytta ner till Linköping och...
Hästmänniskan
Har 1 stor häst + en shettis som jag ska bygga lösdrift åt i sommar. Kommer att annonsera efter inackorderingar framöver och vill därför...
Hästmänniskan
vad är egentligen en spiltbox? jag hittar följande på ridsportförbundets hemsida
"Spiltbox, det vill säga när hästen står lös i spiltan...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.