Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja, går det? Ska flytta in i en box som inte är bebodd på ett tag och tänkte tvätta den ordentligt innan hästen flyttar in. Är lite...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: hillevie
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: waldorff
·
Gnägg Silver, en häst som jag tagit mig an i verksamheten.
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Nixehen
·
Gnägg Mitt arabsto.. Älskade lilla Nilah :heart
Svar
0
· Visningar
138
Senast: fijja
·
Gnägg Malte, en av hästarna som jag tagit mig an i verksamheten.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Nixehen
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: waldorff
·
F
Hästmänniskan Vår sprillans nya ridbana känns alldeles för lös, den ska sätta sig(sägs det) men hur lång tid tar det? Den är ganska påkostad och ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 748
Senast: fnorr
·
Hästmänniskan skaha ut min häst på prov nu. hur mkt ska jag ta i handpenning??? Tänkte sälja han för ca 6000 kr.. vad tycker ni? hur hade/har ni gjort?
Svar
9
· Visningar
1 102
M
Hästmänniskan Var inne på klinik idag med en fyraåring jag köpt för fem veckor sen osedd (puckat jag vet), en kompis hade varit och tittat och...
2
Svar
23
· Visningar
3 836
Senast: missan
·
I
Hästmänniskan Till hösten ska jag börja läsa på lärarutbildningen vid Linköpings universitet. Jag kommer då att alltså flytta ner till Linköping och...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: ZOFUS
·
L
Hästmänniskan Hej. Har sålt min häst till Norge och nu undrar jag lite över en sak som de nya köparna frågade om....jag sa ja men nu när jag tänker...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Masse
·
T
Hästmänniskan Min valack har varit konvalecent sedan i maj pga av en gammal skada som blossat upp igen. Denna skada är skriftligt dokumenterad i...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: HD
·
Hästmänniskan Har 1 stor häst + en shettis som jag ska bygga lösdrift åt i sommar. Kommer att annonsera efter inackorderingar framöver och vill därför...
2
Svar
27
· Visningar
2 019
Senast: Amk
·
Hästmänniskan vad är egentligen en spiltbox? jag hittar följande på ridsportförbundets hemsida "Spiltbox, det vill säga när hästen står lös i spiltan...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Ramona
·
Gnägg Här tränas hon inför tävling som för övrigt gick jättebra och fick bra %
Svar
0
· Visningar
107
Senast: mysko
·
Gnägg 1979-2006 R.I.P.
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Stora deler av mina hagar har blivit helt igenväxta med älgört. Och under växer knapt ett grässtrå, dte är bara kal jord... :crazy...
Svar
16
· Visningar
2 262
Senast: BonRaiz
·
Hästmänniskan Är det tillåtet om man anger källan att plocka texter som man har hittat på internet och sen ta och trycka dessa texter?
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Idasagare
·
S
Hästmänniskan Hej! Måste bestämma mig för om jag ska byta stallplats till hösten eller stanna kvar. Hur jag än vänder och vrider på det blir jag...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: Stormrider
·
B
Hästmänniskan Det här hände för 1.5 år sedan, första vintern jag hade min häst. Det var Lucia, och jag skulle rida innan vi hade lussetåg på...
Svar
17
· Visningar
2 095
Senast: borienburk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama