Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi har hamnat i en lite olustig situation i stallet. Pga. att våran förra hovslagare slutade så fick vi "anlita" en annan. Han var här...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag behöver tips och råd för att varva ner. Övningar som funkar att ta med sig i stallet och som man kan göra hemma innan ridning...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: heartgirl
·
R
Hästmänniskan Har nyligen fått tag i en kanonbra stallplats i ett bra stall med trevliga ägare, de har själva två hästar och tävlar. Nu är det så...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: animal
·
Hästmänniskan Har titta på sådana här tält och är lite sugen på att skaffa ett sånt. Har två boxar som står tomma, men det är unghästar så jag vill...
Svar
9
· Visningar
2 308
Senast: Mist
·
M
Hästmänniskan till hästgödsel hu r mkt kostar det allt som allt??? finns ingen bonde som vill ta gödslen tyvärr...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: JustInCase
·
L
Hästmänniskan Har tänkt på detta många gånger men nu har det verkligen satt sig. Vad är skillnaden mellan medryttare och skötare? Någon som vet ?!
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: GoneRiding
·
Hästmänniskan Hejsa Er der nogen der ved hvad stenmjöl koster per kvadratmeter? Hvad vil det ca koste hvis man vil lægge det på en 25*50 meter...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: kvandi
·
V
Hästmänniskan Jag har börjat att skrubba ut mina boxar nu, men det är ett jäkla jobb! :crazy: Skiten sitter ju verkligen fast på väggarna.. Har ni...
Svar
13
· Visningar
1 529
Senast: _Runaway_
·
R
Hästmänniskan http://www.expressen.se/nyheter/1.782155/livgardet-slaktade-fel-hast Helt otroligt! Stallchefen måste ju ändå vara huvudansvarig för...
Svar
9
· Visningar
1 436
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan Det var värst vad jag skapar trådar, men det är så mycket som rör sig i mitt huvud just nu :) Det är såhär att jag blev medryttare på...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: Celise
·
E
Hästmänniskan Va några år sedan jag köpte häst. Men nu ska jag göra det igen! Säljaren- Bestäm du vilken Vet du vill ha så kan vi boka tid. (Iomed...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: mahlmt
·
B
Hästmänniskan Är jag det? Har sådan stor vånda nu över att min häst får alldeles för lite tid. Har träffat grabb på annan ort, halva landet emellan...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Pluttlund
·
R
  • Låst
Hästmänniskan Tänk var tiden går fort ,mitt föl är inget föl längre, 4 år i år.... Tänkte det vore kul med lite bilder på våra föl eller från den...
Svar
5
· Visningar
816
S
Hästmänniskan att bli frisk. va med om en ridolycka den 23.e juli. ramla av mellan häst och vägg. kunde inte röra mig. typ förlamningskänsla. fick åka...
Svar
11
· Visningar
3 773
Senast: CillaW
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: CiaAn
·
Gnägg bild tagen på betet 2007
Svar
0
· Visningar
90
·
Gnägg drömhästen på betet 2007
Svar
0
· Visningar
92
·
Gnägg bilden är tagen på betet 2007
Svar
0
· Visningar
94
·
M
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som drar sitt hästsläp med en bil som har automat (ej manuell växel)? Hörde från några att det kunde bli problem...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 872
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan I år har jag bara haft två minisar hemma och betet håller på att växa igen helt! Denna växt har jag haft lite i kanterna men nu håller...
Svar
9
· Visningar
1 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka