Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
I år har jag bara haft två minisar hemma och betet håller på att växa igen helt! Denna växt har jag haft lite i kanterna men nu håller...
Hästmänniskan
Jag har suttit och läst igenom trådar ang medryttare och jag tycker det är tråkigt att se att så många verkar utgå från att medryttare...
Hästmänniskan
Är det någon som vet var man kan få reda på snittpris på åkermark i sitt eget område. Hur är priset på åkermark i jämförelse med skogsmark?
Hästmänniskan
Vet inte om jag har lagt tråden rätt men jag testar.
Det är så här att jag har två egna hästar. En shetlandsponny och en connemara. Sen...
Hästmänniskan
Jag har länge haft min hästar hemma hos mina föräldrar men när jag flyttade en bra bit därifrån flyttade jag även mina hästar. De fick...
Hästmänniskan
Japp nu är det dax att bygga nytt stall,men ja kan Inte bestämma vilken färg:confused: först tänkte vi o måla boxarna vita o resten av...
Hästmänniskan
Jag ska troligvis bli helfodervärd på en häst nu i Augusti, kommer alltså ha hästen som min egen under ett år ungefär. Samtidigt har jag...
Hästmänniskan
Är det någon som har några bra ideer till att bygga om ett litet 2-hästars trane-släp till ett en-hästsläp. Mitt häst vill stå brett så...
Hästmänniskan
Jag är 15 år och ska om ett år (skolår) börja på gymnasium. Jag hade tänkt mig Flyinge eller Strömsholm och det verkar som om mina betyg...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.