Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan I år har jag bara haft två minisar hemma och betet håller på att växa igen helt! Denna växt har jag haft lite i kanterna men nu håller...
Svar
9
· Visningar
1 658
Z
Hästmänniskan Hej, vet nån var man får tag på såna där stora kogrindar av tjockt järn och hur mycket dom kan kosta? Vill ha såna till en corall...
Svar
4
· Visningar
1 567
Senast: Jeeves
·
M
Hästmänniskan Är det någon som har använt de programmet? PCHorse?? Vad tycker du om det?? Vilken version har du använt? Jag funderar på att skaffa...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Maxmax
·
K
Hästmänniskan Jag har suttit och läst igenom trådar ang medryttare och jag tycker det är tråkigt att se att så många verkar utgå från att medryttare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Lipan
·
Hästmänniskan Är det någon som vet var man kan få reda på snittpris på åkermark i sitt eget område. Hur är priset på åkermark i jämförelse med skogsmark?
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa en hårdpress och försöker räkna på om det är lönt eller inte. Vad betalar ni som har maskinstation som...
Svar
11
· Visningar
4 621
Senast: Idasagare
·
F
Hästmänniskan Funderar på att använda breda elband när vi bygger hagar, så jag har kollat lite på priser, och det varierar ju kan man säga. Franska...
Svar
16
· Visningar
4 633
Senast: bigganl
·
N
Hästmänniskan Vet inte om jag har lagt tråden rätt men jag testar. Det är så här att jag har två egna hästar. En shetlandsponny och en connemara. Sen...
2
Svar
32
· Visningar
2 832
Senast: Sasse
·
Gnägg Min underbara häst Tetris M!
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Fiorano
·
H
Hästmänniskan Jag & dottern ska åka och hämta vår första foderhäst. Jag pratade med ägaren idag och stot har gått igenom vetrinärbesiktningen utan...
Svar
9
· Visningar
2 383
Senast: Hannesmatte
·
Hästmänniskan Jag har länge haft min hästar hemma hos mina föräldrar men när jag flyttade en bra bit därifrån flyttade jag även mina hästar. De fick...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: schelin_j
·
T
Hästmänniskan Japp nu är det dax att bygga nytt stall,men ja kan Inte bestämma vilken färg:confused: först tänkte vi o måla boxarna vita o resten av...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Kratus
·
F
Hästmänniskan Skyller på att jag är lite trött och seg, men jag behöver lite experthjälp med vissa frågor i mitt nyinköpta fodervärdsavtal...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Mynta2
·
C
Hästmänniskan Haloj! Vi ska bygga stall här hemma o nu har vi nästan helt bestämt oss för bruksbalken, vi ska ha isolerat 10 boxar me spolspilta...
2 3
Svar
56
· Visningar
14 075
Senast: vickis-pajala
·
J
Hästmänniskan Jag ska troligvis bli helfodervärd på en häst nu i Augusti, kommer alltså ha hästen som min egen under ett år ungefär. Samtidigt har jag...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Mish
·
Hästmänniskan Är det någon som har några bra ideer till att bygga om ett litet 2-hästars trane-släp till ett en-hästsläp. Mitt häst vill stå brett så...
2
Svar
20
· Visningar
1 735
Senast: Mindylotta
·
M
Hästmänniskan Vilket ansvar har förmedlaren vid försäljning? Har köpt en häst, det framgick inte innan att det inte var kvinnan ifråga som äger...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: missan
·
D
Hästmänniskan Hej Tänkte höra lite med er alla, om det är någon som fraktat en sadel förut? Hur mycket ungefär fick ni betala? (Jag vet att detta...
Svar
10
· Visningar
1 406
Senast: fjordtokan
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag är 15 år och ska om ett år (skolår) börja på gymnasium. Jag hade tänkt mig Flyinge eller Strömsholm och det verkar som om mina betyg...
Svar
6
· Visningar
3 645
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Min ridbana är nu nära förestående, schakt-gubben är kontaktad och ska göra det så snart han får några timmar över. Vi kommer göra...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama