Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om jag går en utbildning (där jag själv betalar avgiften) för att kunna starta eget kan jag dra av momsen sen i fötetaget på nått sett...
Svar
9
· Visningar
5 646
Senast: Hallau
·
A
Hästmänniskan Nästan alltid när jag rider får jag värk i knäna och runt om dem. Vad kan det bero på? Är det för att jag ofta byter längd på...
Svar
17
· Visningar
2 139
Senast: Undeniable
·
C
Hästmänniskan Hej alla glada bukefalosdiggare! Håller på att köpa hästgård och ska bygga om stallet. Idag är det 4 hästboxar och 3 ponnyboxar men...
2
Svar
22
· Visningar
2 045
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Behöver lite råd av bukemänniskor! :bow: Har haft mitt sto i nästan 1 år nu, och vet inte riktigt hur jag ska hantera hennes beteende...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Modest
·
M
Hästmänniskan Jag har hittat en häst på foder för senare köp. I dagens läge är hästen värd en viss summa. Om jag efter fodervärdstiden (1 år) inte...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Supermoose
·
G
Hästmänniskan Hej! Jag behöver lite juridiska råd ifrån kunniga personer nu. Detta handlar inte om mig själv och tänker inte namnge eller berätta...
2
Svar
26
· Visningar
3 575
Senast: ginnies
·
Gnägg Efter prisutdelning
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Rumpnissen
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Rumpnissen
·
Hästmänniskan Har läst ett antal trådar om vindskydd men hittar inte vad ni har för typ av golv därinne. Ska man lägga bara lägga bärlager...
2
Svar
20
· Visningar
3 854
Senast: bigganl
·
D
Hästmänniskan STALLINREDING ska det stå...dumma tanjentbord :( Ska köpa ett hus där jag har ett oinrett stall. Takhöjden är bra, golvet ärdfixat och...
Svar
10
· Visningar
1 497
Senast: diartistakasha
·
H
Hästmänniskan :confused:Vad kostar en häst per månad - utslaget med foder, veterinär, hovslagare, strö, tillbehör, avmansking etc. Stallhyra behöver...
Svar
2
· Visningar
2 716
Senast: Belethien
·
P
Hästmänniskan Hej! Jag har ridit som barn,så grunderna sitter. Ivåras köpte vi en fjording och vi red lite smått barnen och jag.Kändes först väldigt...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Soffe
·
R
Hästmänniskan ska börja min HYN-praktik i höst, och har för mig att med lite tjat kan man fixa så man får ett litet bidrag? jag får ju bostad och...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Jag skulle köpa mig en ny sadel till hästen. Hittade en jättefin genom internet från en privatperson. Började prata med henne via mail...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 476
C
Hästmänniskan Ska bygga ny hage med mkt bete. Ligger alldeles intill de andra, längra bort. Saken är den att Älgarna och rådjuren har sin...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Hej! Någon som har handlat in för hösten ännu? Har tänkt att göra det snart. Mineraler, vitlök, B-vitaminer och ja, jag vet inte allt...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: MalinSophia
·
M
Hästmänniskan Hej! Har köpt en GRÖN värmlandsvagn & har hört på rycktes vägar att man ska olja in den för att bevara den fina gröna färgen...så ni...
Svar
4
· Visningar
2 569
Senast: Egonson
·
S
Hästmänniskan Hej! Nu är det andra gången på 2 dagar som hästarna har sönder staketet... :crazy: De är 3 hästar, de har stor hage med gott om mat...
2
Svar
24
· Visningar
2 196
Senast: Egonson
·
H
Hästmänniskan Läste för lite sedan i en tidning om att man kan elda gödsel för att värma upp fastigheten. Är det någon här som har erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
2 185
Senast: Strajder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Hund, Katt, Andra Djur