Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om jag går en utbildning (där jag själv betalar avgiften) för att kunna starta eget kan jag dra av momsen sen i fötetaget på nått sett...
Hästmänniskan
STALLINREDING ska det stå...dumma tanjentbord :(
Ska köpa ett hus där jag har ett oinrett stall. Takhöjden är bra, golvet ärdfixat och...
Hästmänniskan
:confused:Vad kostar en häst per månad - utslaget med foder, veterinär, hovslagare, strö, tillbehör, avmansking etc. Stallhyra behöver...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har ridit som barn,så grunderna sitter.
Ivåras köpte vi en fjording och vi red lite smått barnen och jag.Kändes först väldigt...
Hästmänniskan
Jag skulle köpa mig en ny sadel till hästen.
Hittade en jättefin genom internet från en privatperson.
Började prata med henne via mail...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.