Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är lite nyfiken på hur era försäkringsbolag "skött sig" när det gällt fånghästar.:) Har de krånglat med något, eller ersätter de...
Svar
12
· Visningar
3 447
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan Har lovat att kolla lite åt en kompis. Vet någon här om man kan läsa djursjukvårdare utomlands? Tex Australien? Jag hjälpte henne kolla...
Svar
5
· Visningar
3 200
Hästmänniskan Hejsan! Jag är i stallbyggartagen och sitter här och funderar på stallfönster o ytterdörren. vill ju hitta någorlunda prisvärda oxå...
Svar
3
· Visningar
1 704
Senast: Moppa123
·
S
Hästmänniskan jag har ett svårt beslut som måste tas innan sommaren är slut... :confused: jag har nu min häst på sommarbete hos min ridlärares...
2
Svar
22
· Visningar
1 973
Senast: spanglish
·
Hästmänniskan Vi köpte vår gård för snart två år sedan, och på logen/loftet fanns det en hel del gammal halm. Nu har vi sopat ner allt från loftet och...
2
Svar
25
· Visningar
10 971
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Handen på hjärtat - hur många av er har stallavlopp som går till filtreringsbädd alt enskilt avlopp (är det ens godkänt längre?)? Vi har...
Svar
7
· Visningar
1 956
Senast: elle12
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Eligible
·
Svar
0
· Visningar
135
·
Svar
0
· Visningar
101
·
F
Hästmänniskan Ja, som sagt hur mkt vill ni att hästens hovar ska "sjunka" ner i ert ridbaneunderlag? Tala också om varför ni vill ha det så och vad ni...
Svar
10
· Visningar
1 575
Hästmänniskan Ja, förra året var ju rent ut sagt ett skitår när det kommer till hö. Fick själv slänga väldigt mycket eftersom det vart för dålig...
Svar
12
· Visningar
5 096
Hästmänniskan Ska eventuellt flytta mina hästar tillbaka till stallet där de stod tidigare. Nu är tanken att jag ska bygga en lösdrift där och ha mina...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Fick en fråga idag vid en provridning som jag inte tänkt på. Om hästen skulle skada sig och bli konvalicent, hur har ni gjort då...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: kem
·
Hästmänniskan Sparar ni kvittona från hovslagaren? Tänkte på det häromdagen när jag insåg att jag knappt sparat ett enda kvitto. Kanske bäst om det...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Kratus
·
Hästmänniskan Nån mer än jag som ska gå A***ssons massagekurs introduktion och steg 1 då? Vill oxå ha lite tips på vad man behöver plugga själv...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: Vimsan
·
F
Hästmänniskan dvs inte nyförsäkrat utan att den nya ägaren tagit över den gamla försäkringen på hästen, har man någon karenstid på försäkringen då...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. På senaste tiden har jag börjat få en fruktansvärd värk i fotlederna när jag rider Det spelar ingen roll hur...
Svar
8
· Visningar
3 317
Senast: Riley
·
J
Hästmänniskan Ska börja rida/hjälpa till med utbildningen av en 3-åring som inte är riden så mycket (skritt, trav och galopp rakt fram), och ägaren...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: _Runaway_
·
Hästmänniskan Visste inte riktigt vart denna skulle ligga, om moderatorn tycker att den ligger fel så får hon flytta den:) Någon som har erfarenhet...
Svar
12
· Visningar
1 414
Senast: carmarnic
·
O
Hästmänniskan Vi har nyligen tagit över en hästgård, men har inte själva några hästar. Undrar om ni tror det är möjligt att arendera ut 4 boxar samt...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Smuldaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama