Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har lovat att kolla lite åt en kompis. Vet någon här om man kan läsa djursjukvårdare utomlands? Tex Australien? Jag hjälpte henne kolla...
Hästmänniskan
Vi köpte vår gård för snart två år sedan, och på logen/loftet fanns det en hel del gammal halm. Nu har vi sopat ner allt från loftet och...
Hästmänniskan
Handen på hjärtat - hur många av er har stallavlopp som går till filtreringsbädd alt enskilt avlopp (är det ens godkänt längre?)? Vi har...
Hästmänniskan
Ja, som sagt hur mkt vill ni att hästens hovar ska "sjunka" ner i ert ridbaneunderlag? Tala också om varför ni vill ha det så och vad ni...
Hästmänniskan
Ska eventuellt flytta mina hästar tillbaka till stallet där de stod tidigare. Nu är tanken att jag ska bygga en lösdrift där och ha mina...
Hästmänniskan
Vi har nyligen tagit över en hästgård, men har inte själva några hästar. Undrar om ni tror det är möjligt att arendera ut 4 boxar samt...
Foder & Strö Jag hade troligen testat att inte höja upp proteinet utan fortsätta som ni gör nu. Min överslagsberäkning, förutsatt att ert foder inte...
Foder & Strö Jag ger Aveve Light Mix Zero till min PRE som kan gå upp i vikt genom att titta på ett grässtrå. Hon tycker om den men hon äter å andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.