Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Min häst har problem med sin vinterpäls och får eksem om man inte klipper honom. Då eksemen har hunnit uppstå har försäkringen betalat...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Kratus
·
K
Hästmänniskan *Hoppas på rätt forum* Nu funderar vi på och bygga stall hemma. Och vi väljer mellan att bygga egna elr köpa begagnade boxar. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: todde
·
J
Hästmänniskan Hej, Har köpt boxar av C__y-boxen, med galvat stål. Nu undrar jag om det går att måla galvat stål? Tycker det vore läckert med...
Svar
8
· Visningar
5 607
Senast: sweet_extraa
·
Svar
0
· Visningar
139
M
Hästmänniskan Vem ska betala försäkringen? Fodervärd eller ägare?
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Babbel
·
E
Hästmänniskan Gäller det om man gör det via mejl?
Svar
11
· Visningar
1 499
G
Hästmänniskan Ja, nu sk amin dröm alltså kanske bli till verklighet, vi kanske ska bygga ett nytt fint stall!:d Men skulle behöva lite hjälp av er...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Nemo
·
Hästmänniskan Ska nu ta itu med ventilationen inför vintern och har funderat på att sätta självdragstrumma och fick nu tipset att dra den genom...
Svar
8
· Visningar
2 056
Senast: bigganl
·
T
Hästmänniskan Jag blir såå upprörd:mad: Jag har en granne som har sin häst tillsammans med mina.Men hon skaffade väl hästen för att säljaren lurade i...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Tess82
·
Hästmänniskan Nu är det en som vill köpa min sadel på avbetalning, men hur funkar det? Är det väldigt krångligt att ordna? Finns det färdigskrivna...
Svar
14
· Visningar
4 223
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag vill bygga en longervolt med havssand i . Finns det att köpa havssand? Jag har letat men inte hittat. Samma sak med höhäck för...
Svar
16
· Visningar
2 805
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Baklämmen på min Trane är blytung, knappt så jag orkar få upp den. Den har en fjäder (inte gasdämpare), som förmodlingen suttit där sen...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: Skruttan
·
Hästmänniskan Min pappa fick den iden att anlägga en korall i stallet jag är i. Jag vet att han inte är speciellt kunnig(vilket han tror;)) och jag...
Svar
4
· Visningar
3 821
Senast: Deltamax
·
J
Hästmänniskan Hej, Bygger nytt stall och är snart klar. 1) Golvet-plattan dammar ju något förskräckligt. Gubben säger att man kan måla golvet...
Svar
3
· Visningar
1 707
Senast: Emmsan
·
Hästmänniskan Jag och pv har varit och tittat på en liten gård. Jag ska alldeles strax ringa och lägga ett bud. Men jag behöver hjälp att reda ut...
Svar
3
· Visningar
842
E
Hästmänniskan Hej! Jag har nyligen varit på intervju inför ett Hästskötar jobb på en islandshästgård. Jag och 3 andra tjejer skulle intervjuas och...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: jezzibell
·
Gnägg Lucky, min lilla shettis
Svar
0
· Visningar
110
Senast: _smiles
·
Gnägg Skimmeln är Victoria och den bruna är Skima (Islandshäst)
Svar
0
· Visningar
139
Senast: _smiles
·
Hästmänniskan I våras blixflyttade jag från ett stall då en äldre man trakasserat mej ett bra tag. Men jag var skyldig stallägaren en hyra som jag...
Svar
12
· Visningar
1 728
Senast: Orkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår