ska jag byta?

Sv: ska jag byta?

Om ni vill se det nya stallet så kan i gå in på "www.hooks.se" och sedan gå in på "Sorrtiment Häst" det finns en lite bild över "rubriken" stallet. Det är stallet. klicka på "ryttaren" och sen "ridbyxor", välj sen nummer 7 och tryck på den nedre bilden. nu syns stallet. (bara en del av stallet)
Gå gärna in och se hur det ser ut och säg vad ni tycker om det!;)

Tror inte att det spelar ngn större roll när du flyttar gör du det direkt efter betet slipper ju hästen byta box 2ggr...Finns det inga andra ridlärare från trakten man kan rida privat för...

Tror inte att det spelar ngn större roll när du flyttar gör du det direkt efter betet slipper ju hästen byta box 2ggr...Finns det inga andra ridlärare från trakten man kan rida privat för...
Jo, jag bor i spanien och det är lite anorlunda där. En slags helpansion, där man får boxen, mat, utfodring, utsläpp och ridlektioner i ett pris. Så om jag byter stall, så byter jag ridlärare också.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 764
Anläggning Jag är i valet och kvalet att byta stallplats. Från ett stall med box till en annan anläggning med lösdrift. Hjälp mig med synpunkter...
Svar
15
· Visningar
2 186
Senast: Trissa
·
5
Hästmänniskan Jag velar fram och tillbaka, jag skulle egentligen vilja byta stall. Men samtidigt inte. Men ändå lämnar inte tanken mig. Jag har ett...
Svar
14
· Visningar
2 504
Senast: Sockerbit
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår