Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Lämnade ut min ena häst till fodervärd för drygt 3 månader sen. Fick fortsätta som medryttare två ggr i veckan. Allt gick bra till jag...
Hästmänniskan
Jag funderar på att köpa en gräsharv för att sköta om betesvallarna. Är det någon som använder det? Är ni nöjda med resultatet? Hur ofta...
Hästmänniskan
Har nybyggt stall och vet inte hur jag ska göra för att få bort dammet. Det är damm från betongen, och sopar jag så får jag ju bort en...
Hästmänniskan
Behöver hjälp med att tolka följande text:
För ********* Ryttarförenings (ideell förening) förpliktelser avseende hyra av boxplatser av...
Juridik & Ekonomi Det enklaste är väl att be om att ni får ta ner dem?
Det låter som det inte är av princip han vill ha dem kvar, utan mer för att det...
Hästhantering Analys, sen foderstatsberäkning. Nyckeln är att veta exakt vad det är man ger hästen, sedan hur mycket. "You can't outtrain a bad diet"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.