Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Jag har just upptäckt att min större modell på bil med en V6-motor endast får dra ett släp med maxvikt 960 kg!!! Jag vet inte om jag...
2
Svar
29
· Visningar
10 410
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet att hyra en transport med långtids kontrakt. Om det är någon idé över huvud taget (kan man tjäna på det) eller...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: selda
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Wippos
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Caotica
·
Hästmänniskan Har ni köpt häst och bittert ångrat er? Jag har ägt tre hästar som jag inte varit nöjd med och som jag önskat att jag aldrig köpt...
2
Svar
35
· Visningar
5 963
Senast: Martenix
·
J
Hästmänniskan vet att det varit ett par trådar om detta för ngt år sedan men startar upp en ny för att få höra hur allas erfarehnheter har...
Svar
8
· Visningar
1 718
Senast: ÄvenTyra
·
T
Hästmänniskan Jag behöver tips och trix för att lösgöra mina höfter. Jag har alltid varit lite låst i höfter vid ridning men det har varit...
Svar
12
· Visningar
1 968
Senast: malumbub
·
N
Hästmänniskan e ny här och vet inte om jag ha lagt denna tråden rätt ... men nu e det så här att jag ha en häst som jag ha haft på foder ett tag...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Masse
·
T
Hästmänniskan Hej hopp!!!!! Vet egentligen inte om detta hör hemma här, men provar i alla fall!!!!:confused: Ska skriva ett fodervärds Avtal och...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: NicoHaflinger
·
M
Hästmänniskan hej. jag tror att jag ska söka strömma i höst. antaglihen djurvård eller häst. vill ha mycket information av dom som har eller går där...
Svar
8
· Visningar
1 346
Senast: miiila
·
M
Hästmänniskan Jag har ett litet problem som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.. Jag har börjat få väldigt mycket förfrågningar om jag kan utbilda...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: Mish
·
Hästmänniskan Ja vad tycker ni är bra avstånd mellan stolparna i hagen?
Svar
10
· Visningar
7 122
Senast: ASKAPLASKA
·
Hästmänniskan Vi ska bygga en typ av uteboxar i en äldre garagebyggnad. Byggnaden är 14 m lång och 5 m bred. Det finns idag inga fönster eller...
2
Svar
23
· Visningar
2 170
T
Hästmänniskan Har ett "sten" stall, har tänkt att vitkalka det igen då jag tänkte rusta upp stallet lite, bygga om lite och så. MEN då till frågan...
Svar
12
· Visningar
2 203
Senast: Tokmaja
·
J
Hästmänniskan Hej och hå, Bygget tar sig. Blir lite orolig bara för jag vill ha det helt klart i september iaf och då måste jag ha hit både...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Trine
·
M
Hästmänniskan Någon som gjort det? Det gäller ett 3-års sto i holland. Vet inte om man ska pallra sig ner eller inte. Tänker mest på att jag kan ju...
2
Svar
25
· Visningar
2 620
Senast: TallYTallY
·
V
Hästmänniskan Hm, jag är riktigt dålig på det här och vet knappt själv vad jag menar, men jag ska försöka formulera mig på bästa sätt :p Iallafall...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: Valkyriaa
·
Hästmänniskan I en annan tråd så har jag med hjälp från er kommit framtill att jag ska ha en ytterdörr i en box :D Men nu kommer frågor ang denna...
2
Svar
23
· Visningar
2 186
Senast: Nicke
·
J
Hästmänniskan Jag funderar på att söka till Plönninge gymnasium till våren. Jag undrar om någon här kanske går där/har gått där eller känner till det...
Svar
1
· Visningar
1 896
Senast: Eve
·
L
Hästmänniskan Jag har fått ett svårt val, och jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag har en äldre islandshäst hemma på foder eftersom ägaren helt...
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama