Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som har erfarenhet att hyra en transport med långtids kontrakt. Om det är någon idé över huvud taget (kan man tjäna på det) eller...
Hästmänniskan
hej. jag tror att jag ska söka strömma i höst. antaglihen djurvård eller häst. vill ha mycket information av dom som har eller går där...
Hästmänniskan
Jag funderar på att söka till Plönninge gymnasium till våren. Jag undrar om någon här kanske går där/har gått där eller känner till det...
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om skogsbruk har någon särställning eller utgör något undantag, annars känns spontant Miljöbalken 3. kap åtminstone litet...
Hästhantering Analys, sen foderstatsberäkning. Nyckeln är att veta exakt vad det är man ger hästen, sedan hur mycket. "You can't outtrain a bad diet"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.