Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tjitjolina f-01 e Tabac - Lambert
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Fiorano
·
Gnägg Min tant Tjitjos lite speciella bläs.
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag ska transportera min foderpålle från Stjärnhov - norr om Sthlm, ca 10 mil. Tänkte hyra släp på en mack lr nåt. Undrar: *Vad ska...
Svar
17
· Visningar
1 815
Senast: Goat lover
·
Hästmänniskan Är intresserad av att veta lite m hur det går till att väga upp ett hästsläp som är nervägt till ca 1000 kg ist för 1300 kg. Hur går man...
Svar
3
· Visningar
2 997
Senast: lil-sis
·
E
Hästmänniskan Jag och min sambo planerar att bygga hus. Och så har jag fått en idé :idea: Tänkte bygga som en skånegård, ni vet hus med stall på...
Svar
6
· Visningar
2 725
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan på måndag ska jag operera menisken med titthålskirurgi. Hur länge tog det för er som har gjort samma operation att återhämta sig?
Svar
13
· Visningar
4 679
Senast: Buppisen
·
F
Hästmänniskan Nu är jag pågång med att skaffa medryttare åt mina hästar. Jag tycker att det är jättesvårt att bestämma vilka som ska få komma och...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: GoneRiding
·
D
Hästmänniskan Hej! Är ny på forumet, brukar läsa era inlägg men har nu lite egna frågor. Vi håller på att bygga nytt stall. Jag känner till reglerna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 665
Senast: Rolle
·
H
Hästmänniskan hej ja undrar va hö priserna ligger på i år per kg :D
2
Svar
23
· Visningar
2 242
Senast: Skippy
·
Hästmänniskan Jag skulle gå Arcanums djurhomeopatutbilning. Sökte förra året och då blev det inte av pga för få sökande. Nu ringde jag precis och...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: Midi
·
V
Hästmänniskan ja ibland gör ni mig förvirrad kära bukare :crazy: men nu så ska vi råda bot på denna sinnesförvirring om det går :angel: så nu...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: vickis-pajala
·
B
Hästmänniskan Jag tänker skaffa foderhäst men hur gör man då om hästen är i typ skåne (jag bor i norrbotten) och så har man ju inte ens provridit...
Svar
9
· Visningar
1 396
Senast: Bettan_G
·
A
Hästmänniskan ska jag skaffa medryttare nu eller om ca 2 år ,då min häst är bara är4 år men väldigt lugn och stabil men valpig(unghäst). Jag skulle...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: angelhorse
·
Hästmänniskan Eller säga vad ni tycker. Vi är nämligen inte överens. :crazy: Tänk er följande scenario: Häst 1, 2 och 3 går i en hage...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 303
Senast: Hannely
·
A
Hästmänniskan Jag har en dotter på ett år och är nu gravid på nytt, syskonet kommer i april - då ska vi även sätta igång att bygga nytt hus o stall o...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: jerseyko
·
E
Hästmänniskan Hej hej. :) Nu ska jag köpa häst, och har tittat en del på försäkringar. Han är redan A1-försäkrad. Jag är inte så hemma på det här...
Svar
3
· Visningar
1 129
D
Hästmänniskan Jag har bestämt mig för att jag ska gå ner 5 kilo innan jag börjar hoppa med min häst lite smått. Vill skona ryggen på honom då jag just...
Svar
18
· Visningar
2 124
Z
Hästmänniskan Vi har ett ganska litet stall och ska måla om det. Övre halvan av väggarna och taket ska vara vitt, men den andra färgen har vi inte...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: gutenviks
·
F
Hästmänniskan hur lång tid tar det från att man skickat in avlivningsbeviset till att man får pengarna från folksam då hästen är utdömd och avlivad...
Svar
7
· Visningar
4 175
Senast: arabia
·
W
Hästmänniskan plats i vanlig hättransport=?=?
2
Svar
35
· Visningar
3 677
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar