Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Hej, Har ju företag på gården. Har fått tydliga instruktioner att jag får lov att dra av momsen på bygget etc. men inte får lov att...
Svar
4
· Visningar
1 654
Senast: lil-sis
·
Gnägg Pamela dan efter lektionen..:heart Jag älskar deej..
Svar
0
· Visningar
100
Senast: tess91a
·
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Josefiine
·
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Josefiine
·
Hästmänniskan Hur många här är medvetna om att man är skyldig att ta bort/täcka över skyltarna "Djurtransport" när man kör annat gods än djur i sin...
2
Svar
22
· Visningar
2 612
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Bilaga till fodervärdskontrakt. Jag har ett färdigt avtal men där står det ju väldigt kortfattat allting och inte riktigt så som jag...
Svar
13
· Visningar
2 387
Senast: jerseyko
·
P
Hästmänniskan Jag har väldiga problem med att ofta få ont i sittknölarna efter ridningen. Det kan hålla i sig i flera dagar, jag har lärt mig att bita...
Svar
8
· Visningar
6 644
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag tycker att Helsingborg skulle få en tråd för deras ridgymnasie, hoppas den har hamnat rätt. Alla ni som har gått där eller går där...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Kahluaa
·
Hästmänniskan Var inne på kliniken idag... det finns egentligen inget att göra mer. Jag har hållt på sålänge nu(över 1år) o tydligen är gaffelbandet...
Svar
16
· Visningar
1 602
Senast: tenesie
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Har en arabblandning 75% arab 25% new firest, 145 och inte riktigt den där supernätta typen. Hon är musklad, speciellt ryggen. Hur...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: mysko
·
T
Hästmänniskan Vår ladugård har en lift som vi hissar upp hö och halm på logen med. Den är säkert från när ladan byggdes dvs 40-50-talet. Vi köpte...
Svar
11
· Visningar
4 187
Senast: Wilfa
·
S
Hästmänniskan Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men men..Jag ska måla om i mitt stall och undrar om ni har några förslag på förger?:) Det är ett...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: tess91a
·
  • Låst
Hästmänniskan Idag har jag sagt upp min stallplats, ska flytta pålle till stallet som jag bor granne med. Finns bättre ridvägar där också. Det är 2...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: mysko
·
J
Hästmänniskan Är det någon som har valt att enbart vetrinärvårdsförsäkra sin häst och inte ha ett "livbelopp"? Har det fungerat som det ska? Hört...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Raggartass
·
Gnägg Min dotters unghäst !
Svar
0
· Visningar
95
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Caotica
·
Gnägg Nielegro (född 2006, Alegro PL - Nieszpora). Foto: Carina Söderström.
Svar
0
· Visningar
171
Senast: carinaso
·
T
Hästmänniskan Har just nu fått hem ett 8 årigt halvblod på foder. Ägaren till hästen har alltid varit något konstig men alltid snäll. Vi ska skriva...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama