Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Underbar, positiv individ med mycket fullblod i generna. Tycker om att hoppa!
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Wembley
·
Hästmänniskan Jag vet att det säkert finns flera sånna här trädar men jag hitta ingen när jag sökte. Jag vill ha bilder på sadelkammare som är av...
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: Tuva-Li
·
Hästmänniskan Ska ta en häst på foder och behöver ett fodervärsavtal.. vart kan jag hitta det? tack på förhand
Svar
4
· Visningar
942
Senast: jerseyko
·
M
Hästmänniskan Precis som det står så, varför köpte ni stall?:) Fördelar? nacdelar? Varför just det stallet? Var ni tvugna att fråga mamma/pappa...
Svar
15
· Visningar
1 650
Senast: Immer
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har funderat varför våra hästförsäkringar skjuter raskt i höjden ? Har upptäckt lite hur det går till, kanske inte på...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: ch791022
·
D
Hästmänniskan Jag har alltid dagdrömt om att jobba på någon ranch i USA, finns det kanske någon som har gjort det här på buke?Eller det kanske finns...
Svar
9
· Visningar
1 834
Senast: Netted
·
Hästmänniskan Vi ska fixa nya galler till stallfönstren, och en tjej i stallet har kontakter på en svetsarskola som kunde fixa det för...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
21 319
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Jag vill få torv hemlevererat istället för att åka och hämta. Det minsta antal som levereras ut är 6 pallar - 108 balar. Detta är i...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Mammamy
·
Hästmänniskan *flytta tråden om den ligger fel* Nu har jag hittat min drömgård. Åhh så fin den är. Allt är i timmer och uppfört år 1888. :love...
Svar
7
· Visningar
1 218
Hästmänniskan Vår halm är ännu inte pressad och ligger på fältet helt förstörd av regnet. Nu funderar jag på vad jag ska göra med den. Jag skulle...
Svar
13
· Visningar
1 294
B
  • Låst
Hästmänniskan Hej på er! Jag tänker köpa ett nytt släp och har fastnat för Christ Champion. För mig är det ett nytt okänt märke och jag undrar om...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Blossom4ever
·
O
Hästmänniskan Hej, jag har ett problem och inte så litet heller. Många ryttare har ju problem med själva bäcken positionen, att det ofta tippar bakåt...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: bigganl
·
Gnägg Två av mina PRE-hästar Iliada och Duro en augustidag på betet.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: mls
·
Gnägg Iliada och Duro har fått syn på något spännande.
Svar
0
· Visningar
170
·
Gnägg Espera 1,5 månad
Svar
0
· Visningar
270
·
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
201
Senast: SeSaN
·
M
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd hamnar rätt. Men gör ett försök. Ska söka gymnasie i höst/vår och strömsholm är 1:a handsvalet, tänkte höra om...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Ja, vad är det som gäller för att få ha turridningsverksamhet? F-skatt är ju ganska givet att man ska ha, och gärna hästar man kan...
Svar
16
· Visningar
1 559
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Jag hade tänkt att söka denna utbildning nästa år 2008.. Är det nån som har gått den och jobbar med det på helt tid. Går det att ha det...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur