Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
149
Senast: Elanor
·
Gnägg Liona och Limaac fann varandra direkt. Maestro hamnade lite utanför...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Elanor
·
Hästmänniskan Vart kan man kolla start/resultat på ponny internationell msv hopp? Räcker det med att bara ha hästens namn?
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Lindsen
·
Hästmänniskan Har äntligen fått mitt pass från Asrp :banana:. Efter ett år av väntan tröttnade jag och sa att jag ville ha det prioriterat (betalade...
Svar
16
· Visningar
1 869
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag skaffade foderhäst nu i juni. Hästen har varit svullen i sina bakben nästan from att hon kom. Men svullnaderna har gått över på ett...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Vi har trä både upp till och ner till i vårt stall. Den nedre delen har vi tänkt målas i en färg lämplig för djurstallar, men vi lurar...
Svar
14
· Visningar
1 591
Senast: jezzibell
·
T
Hästmänniskan Hej! Undrar om det finns någon här som är duktig på stallkontrakt? Om det finns en person som betalar i tid och oftast sköter sina...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 216
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Ni var ju många som var duktiga på att rita och komma med idéer! Innermåtten är 7*28 m. Det ska vara 4-6 boxar. Alla till ridhäst...
Svar
6
· Visningar
1 977
Senast: simplythetruth
·
Hästmänniskan hmm, köp ska det vara :) Hur länge brukar det ta för försäkringsbolagen att betala ut pengar då ens häst avlivats? jag skickar in...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Piruette
·
D
Hästmänniskan Hjälp mig i denna djungel av försäkringar! :confused: Jag ska eventuellt köpa min första egna häst. Jag sitter för tillfället och räknar...
Svar
19
· Visningar
2 325
Senast: Lintrollet
·
Gnägg Fångade jag av en slump nästan ^^
Svar
0
· Visningar
103
Hästmänniskan Hej! Jag står lite i valet och kvalet här... Just nu rider jag, förutom på ridskolan, ute hos en hästhandlare som har en del hästar i...
Svar
6
· Visningar
2 883
Senast: Punkity
·
M
Hästmänniskan När jag kollar på hästjobb slås jag av en sak. I Sverige är det ju boende, mat och fickpengar (3-4000 kr) som gäller om ens det. Ofta är...
2
Svar
25
· Visningar
2 328
Hästmänniskan Det var någon här som tipsade om en länk där en kvinnlig fotograf samlat hästar till salu. Jag har tappat bort länken - är det någon som...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: simplythetruth
·
A
Hästmänniskan Ja, om man har en fin tävlingshäst som man får erbjudande om att lämna på kontrakt till duktig ryttare. Kul, förstås. Men vad kan man...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan Har funderat på detta ett tag. Varför veterinärbesiktigar vissa personer INNAN de ens sätter ut annons på en till-salu häst? Ibland när...
2
Svar
33
· Visningar
3 328
Senast: Mirtai
·
E
Hästmänniskan Vi har ett stort problem, finns mängder med småfåglar i vårt stall, det är liksom inte 1-2 och 50 stycken säkert :eek:. Och som väntat...
2
Svar
23
· Visningar
4 908
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan ... bara i mattes hjärta Klockan 11 idag kom dom o tog bort Plutten, det kändes jättejobbigt men jag vet att det var det enda rätta...
2
Svar
29
· Visningar
2 611
Senast: Messy
·
W
Hästmänniskan Vi ska få fylle från ett vägbygge nu i höst så vi kan fylla en gammal gödselbrunn på gården. Sedan har vi tänkt ha den som rundkorall...
Svar
1
· Visningar
2 525
Senast: Mike
·
L
Hästmänniskan Jag har ett jättestort problem! Ska jag sluta vara skötare? Det är inget problem med hästen han är underbar. Men problemet är att jag...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Linda.B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur