Tävlingsresultat??

Dingelass

Trådstartare
Vart kan man kolla start/resultat på ponny internationell msv hopp?
Räcker det med att bara ha hästens namn?

Sv: Tävlingsresultat??

På mitt distrikts hemsida går man in på tävlingsterminen och uppe i höger hörn kan man välja tävlingsresultat... Där kan man söka på olika uppgifter bland annat hästens namn... :)

Sv: Tävlingsresultat??

www.ridsport.se gå till tävlign och där finns Resultat.
Du söker på hästens licensnr, om du inte vet det skriver du in hästens namn och det kommer en lista på alla hästar med det namnet, välj häst och du får upp resultat. Sedan kan du även kolla gamla resultat lättast genom att googla tycker jag.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 569
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Freazer
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 241
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka