Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Måste visa, håller på att bygga om stallet, är så glad att det äntligen ska bli gjort. Mitt stall är det som två rum i, och mina hästar...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: Tokmaja
·
Hästmänniskan Har hittat en underbar kuse, 110 mil härifrån. Vill ha honom transporterad med hästlastbil såklart, men undrar hur mycket detta kan...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: schelin_j
·
S
Hästmänniskan Vad har ni för fönster i era stall? Gärna bilder och info om vad de kostat osv! Ska vi renovera den gamla ladugården kommer man behöva...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: simplythetruth
·
Hästmänniskan Hur gör ni med hästtillsynen när ni åker på t ex semester? Jag fick nyss tacka nej till en gratisresa till Las Vegas pga ingen hästvakt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 967
Senast: Nelson01
·
Hästmänniskan Vi har nu en bil med avtagbar dragkrok och eftersom vi har börjat köra mer och mer med häst. Funderar jag nu på att lämna in bilen och...
Svar
8
· Visningar
2 956
Senast: Astael
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som bor i/ har varit i Förenade Arabemiraten? Jag flyttar nämnligen till Abu Dhabi om 1 vecka och då ridning är...
Svar
9
· Visningar
1 388
Senast: avur
·
Hästmänniskan Någon som har gummimattor i sina boxar? Vad är fördelar och nackdelar? Funderar på gummimattor för min häst skrapar alltid bort...
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket forum, men testar här. Jag har under det senaste året varit utan häst. Jag hyrde ut henne på foder, Till en...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Belethien
·
Hästmänniskan vet någon va de kostar, har en kallblodstravare som ja står som leasingtagare på... fick en räkning på 500 för de :crazy: och tänkte nu...
Svar
7
· Visningar
1 174
Hästmänniskan Vågar man göra det? Vi funderar på om vi ska göra det efter att ha ställt på lastbilen igen för att få in lite extra kosing. Någon...
Svar
10
· Visningar
8 345
Senast: Kratus
·
Hästmänniskan hur mycket brukar självrisken ligga på? beror det på vad för typ av skada det är eller hur mkt det går på?
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Summerwind
·
N
Hästmänniskan Jaa jag behöver lite tips om "budget"-färger som man kan använda i stall, om nån har erfarenhet av det? Tänker då främst på nåt som kan...
2
Svar
28
· Visningar
13 630
Senast: TinyWiny
·
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Janey
·
Hästmänniskan Får man ta tillbaka en häst som är ute på foder med skrivet kontrakt utan orsak som vanvård eller liknande? Bara att man vill ha hem...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 219
Senast: BRNK
·
A
Hästmänniskan Jag har en god vän som står på ett ställe där hö kraftfoder och betfor togs hem förra veckan. På logen låg det gamla dammiga hörester...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: silverblom
·
Hästmänniskan Går det ens göra nåt vettigt på innermåtten där långsidan är 8,5 meter och kortsidan 8 meter. Jag har suttit och skissat lite men får...
Svar
7
· Visningar
2 144
T
Hästmänniskan Någon som har sökt och fått besked än?? :)
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: tokfia_z
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama