Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Måste visa, håller på att bygga om stallet, är så glad att det äntligen ska bli gjort.
Mitt stall är det som två rum i, och mina hästar...
Hästmänniskan
Vad har ni för fönster i era stall? Gärna bilder och info om vad de kostat osv! Ska vi renovera den gamla ladugården kommer man behöva...
Hästmänniskan
Hur gör ni med hästtillsynen när ni åker på t ex semester? Jag fick nyss tacka nej till en gratisresa till Las Vegas pga ingen hästvakt...
Hästmänniskan
Vi har nu en bil med avtagbar dragkrok och eftersom vi har börjat köra mer och mer med häst. Funderar jag nu på att lämna in bilen och...
Hästmänniskan
Är det någon här på Buke som bor i/ har varit i Förenade Arabemiraten? Jag flyttar nämnligen till Abu Dhabi om 1 vecka och då ridning är...
Hästmänniskan
vet någon va de kostar, har en kallblodstravare som ja står som leasingtagare på... fick en räkning på 500 för de :crazy: och tänkte nu...
Hästmänniskan
Jaa jag behöver lite tips om "budget"-färger som man kan använda i stall, om nån har erfarenhet av det? Tänker då främst på nåt som kan...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Hästhantering Jag bor i norra Västerbotten och oavsett om det är ett bra halmår eller inte så är det alltid svårt att få tag i halm här omkring, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.