Ta tillbaka häst

Sv: Ta tillbaka häst

Enda anledningen till att du kan ta hem din häst är nog om du kommer överens med fodervärden om att ta hem hästen tidigare.

Men självklart går det ju alltid att prata med FV om saken.
Men då gäller det nog att ha en väldigt bra "förklaring".

Har du pratat med fodervärden?? Vad säger hon???

Det undrar jag också.
Jag hade nog inte varit omöjlig om min foderhästs ägare (om jag nu hade någon) hade velat ha tillbaka hästen tidigare.
Det känns ju som ett naturligt första steg i alla fall, att prata med fodervärden.

Jag kan inte se att du svarat på detta, så jag undrar igen, har du pratat med fodervärden om att du vill ta hem hästen tidigare???

Hur gick det med ET?? Hade du ut ET innan du lämnade ut hästen på foder så att du vet att hon var fräsch då?

man får tänka att det är en 16åring du talar med... de kan vara lite svåra att "komunicera med" emellanåt, och tror o vet allt bäst själva.
Så länge du inte nämner några namn så tycker jag inte det är något fel på att berätta vad som har hänt...

Men som sagt, det är en 16åring.. prata med föräldrarna istället! =)

Så länge du inte nämner några namn så tycker jag inte det är något fel på att berätta vad som har hänt...

Nej men hon lär ju känna igen sig ifall hon skulle läsa här och jag vill inte göra henne ledsen eller arg.
Varför kan ni inte acceptera det och låta den här dumma tråden dö?? :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 114
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 374
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
418
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 130
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar