nu får det räcka!

Sv: nu får det räcka!

Jag fattar inte varför du behöver tröstas. Det är ju bara pengar det handlar om. Om du enbart tog dig an hästen för att du räknade med att göra en vinst på den har du i alla fall fått lära dig nåt! Det är svårt att gå med vinst på halvseriösa hästaffärer...

Hoppas hästen blev glad att den fick komma tillbaka hem igen!

Senast ändrad av en moderator:

Jag har svårt för att få ihop det du skriver. Du har en tråd skriven den 19:e, då fattades du papper för att kunna ansöka om pass. Och nu skriver du att du plötsligt bestämt dig för att sälja hästen och att du vill ha betalt för passet? Pass betaler man när det är klart. Det blir det inte på några dagar.

Vissa föreningar tar betalt i förskott när man vill skaffa pass...

okej mina inlägg har varit väldigt svåra att förstå för att jag har varit så pass upprörd.
nej jag förstår nu att jag inte kan få någon att hålla med, och jag vet att jag får skylla mig själv.

hela grejen har bara blivit fel från början och jag ska ägna mig åt något helt annat då jag har lätt för att få saker fel. det var inte meningen.

jag blev bara så arg på deras sätt, ta med sig en stor hund och hota oss och hota med polis och advokat. hon hade fått möjligheten att köpa tillbaka hästen eftersom jag själv tog med den för att sälja den vidare, ja naturligtvis med vinst vem vill inte det.
nu blev det som det blev och jag är tacksam för allas svar. nu har jag då insett att hästvärlden inte är min längre...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag undar om det är fler som varit med om samma sak som jag? I augusti förra året så köpte jag en häst, osedd från...
2
Svar
26
· Visningar
6 265
Senast: Pilot
·
Ekonomi & Juridik Fick ett samtal igår av bygdens storbonde, dom hade "råkat" slå våran vall som vi tar vårat hö till hästarna på :grin: På den här vallen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 023
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 545
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama