Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan En spinoff på tråden om förmodad åldersgräns för uteritter: Hur gamla var era barn när de fick börja rida ut på egen hand eller med...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 442
Senast: rocki
·
C
Hästmänniskan Jag köpte en gård i vintras där det var ett stall där det hade stått 8 st arabet på 70-talet tror jag att det var. Det är nu sk boxar...
2
Svar
22
· Visningar
7 274
Senast: Pieces_Of_A_Dream
·
Hästmänniskan *moderator kan flytta denna om den hamna fel* Kan ni sätta in bilder på om ni har uteboxar? Är nyfiken på hur det kan se ut. Mvh tina
2 3
Svar
55
· Visningar
7 303
Senast: boatjonna
·
Hästmänniskan Ni vet den med gröna hårda pärmar där man kan skriva upp datum för vacc, skoning etc, alla tävlingar runt om i landet står med osv.. Vad...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Lenis
·
M
Hästmänniskan Finns det ngn här som vet reglerna ang ridning på gångvägar? Har nu en bekant som rider mkt på gångvägar, det finns inga förbuds...
Svar
16
· Visningar
2 707
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Vi ska gjuta gödselplatta och funderar på vad det kostar och var man hittar hela sektioner av "väggar i betong" till det. Vet att det...
Svar
2
· Visningar
1 689
Senast: diartistakasha
·
M
Hästmänniskan Jag är uppfödare till en trevlig häst som jag sålde till en tjej som säljer mycket hästar men hon skulle ha denna häst själv enligt...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan ha funderat och funderat angående får nät , e det lagligt att ha det till hästar..??? endel som jag ha pratat med säger att det är de...
Svar
11
· Visningar
1 231
Hästmänniskan Kollade i en inredningstidning idag (ej stall utan hus) såhg ett par som renoverat om en lada och de hade målat vitt överallt (tak...
2
Svar
21
· Visningar
5 728
Gnägg Första passet för min unghäst på ridbanan
Svar
0
· Visningar
109
Svar
0
· Visningar
174
Gnägg Islandshästar är som popcorn, har man fått en vill man ha flera.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Boj
·
Gnägg Glaesir och Herdís träffas för första gången
Svar
0
· Visningar
157
Svar
0
· Visningar
149
M
Hästmänniskan jag ska visa min häst på 4 års kvalliten i september. jag har ingen erfarenhet av detta överhuvudtaget och har inte ens sett hur det går...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Ninnurur
·
M
Hästmänniskan Var ska man ringa om man vill få golvet i transporten utbytt? Försökt hitta på internet men hittar noll. Tacksam för hjälp!
Svar
5
· Visningar
904
Senast: boccia
·
M
Hästmänniskan Jag brukar rida en häst ibland. Ägarna sköter markservicen (in/utsläpp osv) och jag kommer mest bara dit och rider. Eftersom jag är...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: elefanten
·
Hästmänniskan Nu måste ni hjälpa mig o säga vad ni tycker o komma med förslag. Idag har vi grunmålat hela stallet vitt. Blev kanonfint. Stallet...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: ZOFUS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix