Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

Sv: Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

ja tror ja va 101 första gången helt själv:) o första gångn ja satt på en häst va ja 3 men då red ja ju inte men ja satt iaf på den :p

haha de va smidigt xD hehe men ja tror nog ja va trött när ja skrev de så får skylla på de :rofl::rofl::rofl::bump: hehe mena 10 såklart xD

Sv: Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

Min flicka fick sin första ponny som 3-åring. Började rida/hoppa som 6-åring är nu 12 år, men får fortfarande inte rida ut själv, vad som helst kan ju hända oavsett hur snäll hästen är:smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve