Stallfärg???? Vitt

Sv: Stallfärg???? Vitt

Ibland undrar jag om jag är seriöst dum i huvet.... :confused:

Har skrivit i tråden innan om att jag varit i ett stall som var vitt. Idag när jag kommer in i stallet inser jag ju att vårat stall är ju förtusan också vitt :eek::rofl: Det är vitt med grå-gröna väggar till halva, resten vitt, de stora välvda stentaket är också vitt på innsidan.

Superfint!

Sv: Stallfärg???? Vitt

Kollade i en inredningstidning idag (ej stall utan hus) såhg ett par som renoverat om en lada och de hade målat vitt överallt (tak väggar) golven var kvar i betong. Detta var som en vit dröm o jag skulle gärna vilja ha det så men ni som har vitt i stallet hur skitigt blir detegentligen? Hur gör ni för att underhålla den vita färgen?
Vad har ni för ngn färg (ngn som är särskilt bra?)
Ge mig råd o tips, kanske finns det någon som har hela stallet vitt blider gärna!:p

Vi har vitt o blått i stallet, blått på den understa delen så det inte syns lika mkt smuts. men ska nu i veckan bytas ut mot grå-blå. och i sadelkammaren har vi gult men blir rött imorgon..

Liknande trådar

Hemmet Nordsjö base white på vägg och sen 0502-Y på golvlister, det kommer inte se bra ut eller hur? Jag vill helst inte ha 0502-Y på väggarna...
Svar
15
· Visningar
1 685
Senast: sweep
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 978
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Jo, jag vet att det varit en trend att väggar och gärna möbler också ska vara vita i hemmet. Sen har man kunnat välja om man vill ha...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 501
Senast: SusieQ
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 409
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix