Det här med färg/tapeter är spännande. När min mamma och hennes man gjorde om köket får ett x antal år sedan, så betsade dom taket BLÅTT. Du milde tid vilka reaktioner. MAN KAN VÄL INTE HA BLÅTT TAK!?! Och alla som såg det sen reagerade "ja men det blev ju ganska bra ändå". Blått tak, nått terrakottaaktigt på skåpsluckorna och ett golv i "sten" med terrakotta och blått i blev resultatet. Nu har min mor ändra om i köket igen, nu är det orange tapet och svart träpanel 50/50 på väggarna. Svarta vitvaror och svart klinkers. Hon kör all in med orange på alla tillbehör som dukar, servetter mm i köket. Inget jag själv skulle välja, men det är härligt med nått annorlunda (det blåa taket är kvar än )
Personligen vill jag inte ha vitt, möjligen i nån gråaktig ton eller med mönster i. Vitt är sjukhus för mig med. Tycker heller inte om beige/latte - blaskiga ljusa bruna färger
Personligen vill jag inte ha vitt, möjligen i nån gråaktig ton eller med mönster i. Vitt är sjukhus för mig med. Tycker heller inte om beige/latte - blaskiga ljusa bruna färger