Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning vad gör ni som har eget stall och hagar för att skydda era hästar från hemska personer som vill dom illa? jag tänker på alla de...
Svar
18
· Visningar
2 726
Senast: Piraja
·
Ekonomi & Juridik Kan faktiskt inte bestämma om detta ska ligga i hästmänniska eller här, så ber snällt moderator överse om jag gjort fel :bow: Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 945
Senast: n33Lu
·
Ekonomi & Juridik Det finns ju listor över vilka som är diplomerade beridare och unghästutbildare, vilka tränare som löst tränarlicens, men finns det...
Svar
8
· Visningar
1 853
Gnägg Jag vill se bilder på era hästar när de går på bete :)
2
Svar
35
· Visningar
5 167
Senast: Babe
·
Anläggning Sålde min gård för att flytta in till stan och ha mina två tävlingshästar inackorderade och för att öka möjligheten till träning...
2
Svar
28
· Visningar
4 063
Senast: fio
·
Gnägg Häst"simulator" Haha, jag kommer till uppförsbacken typ sen tippar hästskrället:p
2
Svar
34
· Visningar
3 884
Senast: Blomskan
·
Gnägg Jag & Holmtebo Noula prisutdelning 2/6-13 Norrköpings Fältrittklubb.
Svar
0
· Visningar
172
Ekonomi & Juridik Hejsan jag och min kompis funderade på om några kanske vi två kanske kan skaffa en häst tillsammans.:) Då vi är lika erfarna tycker om...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 062
Senast: videnlis
·
Gnägg Har semester v. 26 - 29, dvs 24/6 - 21/7 och har verkligen INGET planerat... O_o Vad händer under den perioden i hästsverige? Vad...
2
Svar
23
· Visningar
3 186
Senast: Karre
·
Hästmänniskan Hur tänker ni kring hästar som ligger ute på annons, försvinner i 3-4 månader och sen ligger ute igen? Gäller både försäljning...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 505
Senast: Rist
·
Hästmänniskan Vi är flera i stallet som vill ta tappskokompetens. Hur går man till väga? Kan man få hem nån hovslagare till stallet? Krävs det...
Svar
7
· Visningar
2 549
Senast: Estivuz
·
Ekonomi & Juridik Hej alla! Jag börjar planera så smått för att skaffa egen häst och är därför ute mycket på nätet och läser annonser. Många av...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 504
Senast: Terqa
·
Hästmänniskan Jag är överkänslig men jag stör mig verkligen på at vissa personer konstant ska kommentera hur länge jag rider? Det säjs kommentarer i...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 638
Ekonomi & Juridik För bredare elband? Någon som har tips på vad som kan vara BRA? Har bra staket i grunden men så ibland vill vi stängsla av något...
Svar
6
· Visningar
2 018
Senast: KungTulle
·
Ekonomi & Juridik Om stallplats hyrs och hästarna sen flyttas på bete på annan plats, är då hyresgästen skyldig att betala hyra trots att platserna inte...
2
Svar
22
· Visningar
3 007
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej Jag skulle gärna få lite råd av personer med egen erfarenhet av allergi och hästar och kanske t.o.m hälsoångest (om det finns ngn...
Svar
9
· Visningar
3 260
Senast: Zanuzzi
·
Ekonomi & Juridik Gör en lång hisyoria kort och vill inte utelämna någon. Fodervärd åt häst som skall tränas och tävlas. Besiktigad före lån ua. Under...
Svar
9
· Visningar
2 039
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Det finns säkert massa trådar om detta redan, men om man bor i ena änden av landet och har hittat en intressant pålle i den andra, hur...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: chap13
·
Ekonomi & Juridik Det fanns en annan tråd nyligen där det diskuterades om ändringarna de gjort när det gäller tävling/ridhäst. Det verkar som om många...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 804
Senast: stjarnfrugt
·
Hästmänniskan Jag funderar på att ta bort mitt sto, egentligen är det väl inget fel på henne annat än i skallen så det känns lite brutalt, behöver...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 942
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp