Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Det är min häst på filmen som äter en banan.. Mer kan jag inte förklara utan ni måste se den. Har ni stött på någon häst som gör såhär...
2
Svar
27
· Visningar
3 800
Senast: Pillis___
·
Gnägg När jag var yngre så sa man att man var tvillingar eller syskon om man var född på samma dag och extra speciellt var det ju om det var...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 489
Senast: Pillis___
·
Ekonomi & Juridik Vad anser ni vara en helt okej utevistelse? Vad anser ni är en lång utevistelse? Har några stall som hört av sig till mig, det ena...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 277
Senast: MayGrace
·
Gnägg Igår satt jag och kollade på SVT1, först på Djursjukhuset och sedan på 100% bonde och då dök två frågor upp. Jag hoppas att detta är på...
Svar
6
· Visningar
1 787
Gnägg SVTs öppna arkiv, hittade en serie från 1974 som heter "Till häst" såg 2 avsnitt nu... Rätt kul att sitta och titta på :) Göteborg horse...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Milene
·
Hästmänniskan Hej på er! [Ny, ber om ursäkt ifall posten blir felplacerad.] Jag tar studenten nu till sommaren 2013 och jag funderar på att 2014...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Som rubriken lyder, vad betalar ni för att bruka ridhus/paddock, om ni inte äger det själva? Beskriv gärna skicket på följande också, om...
2
Svar
24
· Visningar
5 246
Senast: nejlica
·
Hästmänniskan Vad kostar det att bygga ett stall på ett ungefär? Om vi säger enklare stall, med t.ex. spolspilta, 6-8 boxar (vanliga boxar, inte de...
Svar
14
· Visningar
27 232
Hästmänniskan Ursäkta konstigt inlägg men jag behöver lite hjälp :laugh: Historia: Under ponnytiden hade jag en mycket speciell d-ponny på foder...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 866
Senast: Martina_m
·
Gnägg Hästskärare igång igen, könsorgan bortskurna, Norra Skåne http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16859057.ab Vet inte ens vad jag...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: mackan
·
Anläggning Till sommaren tänkte jag skjutsa folk till lite ställen med häst & vagn och ta en liten summa betalt. Eller om dom vill bli upphämtade...
Svar
4
· Visningar
2 098
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Står i valet och kvalet att ta bort min häst. Har haft hand om hon i sju år men har inte ägt hon hela den tiden. Har aldrig varit sjuk...
Svar
18
· Visningar
5 488
Senast: Centaur
·
Gnägg Jag har för mig att jag har sett en sån här tråd innan här på forumet, men jag hittade inget när jag sökte. Det kan bli rätt roligt att...
2
Svar
35
· Visningar
3 692
Senast: Got2Be
·
Anläggning Just nu har min häst en sådan här: http://www.horze.se/Horze-gummikrubba%2C-medium/50515,sv_SE,pd.html Men det börjar komma upp...
2
Svar
25
· Visningar
4 275
Senast: HannaZ
·
Gnägg Jag brukar ofta drömma livliga och bisarra saker när jag sover :D Väldigt ofta drömmer jag om ridskolan jag växte upp på, det har säkert...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: kvandi
·
Anläggning Så ska vi bygga hagar inom kort. Hagarna ska inhysa allt från miniatyr till halvblod. Min tanke är att det självklart ska finnas en föl...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 102
Senast: MaRomer
·
Anläggning Står uppstallad i ett inackorderingsstall i en storstad. Har bara haft problem sen jag flyttat hit. Ska aldrig problemen ta slut. Bytte...
Svar
15
· Visningar
4 562
Senast: Pillis___
·
Anläggning Till hösten ska det byggas ett nytt stall. Byggnaden kommer bli 9x12m och byggs i anslutning till en befintlig maskinhall. Jag kommer...
Svar
18
· Visningar
3 454
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Detta passar ju kanske inte hit just nu när sommaren äntligen kommit, men tänkte ändå starta denna tråd så är man förberedd när vintern...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: lady_vip
·
Ekonomi & Juridik Som frågan lyder, hur gör man när man prutar? Jag har inga problem att pruta när det gäller saker, men med hästar tycker jag att det är...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 533
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp