Gissa storleken på häst och ryttare

Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Stopp stopp stopp! Nu får ni alla lugna ner er lite! En bild i taget!
Den som gissar rätt eller kommer närmast får lägga ut en ny bild! Inte bara slänga in massa bilder!
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Got2Be: Ryttare 162 og häst 154?


481009_10151507285176051_219723762_n.jpg

Det är fortfarande den här bilden som gäller!
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Ok ok. Ber om ursäkt för det.

Missade helt den bilen då, jag inte kan se den :(
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Det är lugnt:) Det står ju inte heller i första inlägget, kanske moderatorn kan tillägga det som en regel i tråden? Det blir ju himla rörigt annars!
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Men suck!! Läs i tråden ordentligt! Den bilden är redan avklarad!!

Snälla moderator kan du inte skriva in den regeln i första inlägget? Att man bedömer en bild i taget och den som svarar rätt eller kommer närmast lägger ut nästa!
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Men suck!! Läs i tråden ordentligt! Den bilden är redan avklarad!!

Snälla moderator kan du inte skriva in den regeln i första inlägget? Att man bedömer en bild i taget och den som svarar rätt eller kommer närmast lägger ut nästa!

Oj, förlåt, missade det. :(
Det är lätt hänt att man råkar missa en kommentar, du behöver väl inte skrika på mig för det? Ett enkelt "det har redan lösts" hade räckt.
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

Det är ju ingen fara, men i längden blir det jobbigt! Därför vill jag att moderatorn kan lägga till det i första inlägget så att alla vet vad som gäller!
annars blir det ju bara ett virrvarr med bilder och tillslut vet man inte vem som kommenterar vem och vad:)
 
Sv: Gissa storleken på häst och ryttare

No hard feelings :) Håller helt med, hade lite bråttom bara :)

Jag tror att jag har några ridbilder på halvblodsdamen jag red för ett par år sen, ska se om jag kan hitta dem. De flesta trodde nämligen att hon var större än hon var ^^
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
997
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 671
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 854
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp