I’ll stay inside…
Star_Trek_William_Shatner.JPG
 
Hur kommer det sig att du ofta verkar bli så uppjagad då väderprognosen handlar om något oväder som i någon liten grad kommer att påverka Sverige? Är det oro, eller intresse för väderfenomen, eller något slags nöje av att jaga upp andra med katastroftankar?
 
Hur kommer det sig att du ofta verkar bli så uppjagad då väderprognosen handlar om något oväder som i någon liten grad kommer att påverka Sverige? Är det oro, eller intresse för väderfenomen, eller något slags nöje av att jaga upp andra med katastroftankar?
Var ser du att jag är uppjagad i ts starten? Fö intresse för väderfenomen :)
 

Liknande trådar

Samhälle Fattar inte hur vi i Sverige kan hålla på såhär för att få billig sylt. Först så får Sverige och Finland svårt att få hit bärplockare...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Amha
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 751
Senast: aiquen
·
Samhälle Hur skall inkomsttagare och andra boende i Sverige beskattas? Vi är nog överens om att inkomster av tjänst skall beskattas. Och även om...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
5 700
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 663
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp