Fästa huva

Anna-Bella

Trådstartare
Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela passet, men jag hade tyckt att det vore skönt att ha den bättre fastsatt ☺️ Har olika huvor och olika träns så vore bra om det är enkelt att byta emellan
 
Sy fast två små band mitt emot varandra på valfria ställen och knyt runt tränset (eller använd kardborre). Förslagsvis på vardera sida nedanför öronen och i mitten av nacken.

Ett annat alternativ är två små säkerhetsnålar och ett litet gummiband emellan.
 

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
364
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 537
Senast: super
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
916
Senast: Zpunk
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 716
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp