Uppdatering av tilläggsprogram

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag planerar att uppdatera ett antal tilläggsprogram inom kort, förhoppningsvis ställer det inte till det.
Det är delvis en del buggrättningar samt förberedelse inför en kommande uppdatering av forumprogramvaran.
 
Nu bör det nog vara nästan färdigt, kanske finns lite till att fixa med inställningar och översättningar.

Säg gärna till om ni hittar något konstigt eller någon ny funktionalitet :)
 
Jag ville uppdatera en gammal tråd men svara-knappen aktiveras inte trots att jag bockar i att jag vill skriva i den gamla tråden?
1000007196.jpg
 
Jag ville uppdatera en gammal tråd men svara-knappen aktiveras inte trots att jag bockar i att jag vill skriva i den gamla tråden?
Visa bifogad fil 152622
Det verkar helt klart inte fungera som det skall. Jag testade aldrig att verkligen skriva ett inlägg då det såg riktigt ut.
Jag skall titta lite närmare på det under dagen, jag kan tänka mig att det löser sig när jag uppdatera igen i samband med den större forumuppdateringen.

Alternativt kanske jag ska ta bort detta tilläggsprogram så får folk tänka efter lite själva innan de postar i gamla trådar?
 
Det verkar helt klart inte fungera som det skall. Jag testade aldrig att verkligen skriva ett inlägg då det såg riktigt ut.
Jag skall titta lite närmare på det under dagen, jag kan tänka mig att det löser sig när jag uppdatera igen i samband med den större forumuppdateringen.

Alternativt kanske jag ska ta bort detta tilläggsprogram så får folk tänka efter lite själva innan de postar i gamla trådar?
Tyvärr har ju inte det fungerat tidigare så jag tvivlar på att det gör det idag
 
Kanske inte.

Jag har löst problemet nu, tror jag.
Det löstes genom att jag fick återgå till en äldre version av tilläggsprogrammet, var osäker på om det faktiskt skulle fungera.
 
Jag måste ha läst rubriken utan att tänka på det för inatt drömde jag att du gjorde om hela buke till rosa och beige och hela sidan låg längst upp (ungefär som 2 inlägg högt) resten av sidan va tom.

Alla tyckte det va "helt ok ändå man får vänja sig" och det va omöjligt att ta tillbaka den gamla designen.

Jag tycker det va ett dåligt beslut av @Gunnar att förstöra min sömn på det här viset
 
Jag måste ha läst rubriken utan att tänka på det för inatt drömde jag att du gjorde om hela buke till rosa och beige och hela sidan låg längst upp (ungefär som 2 inlägg högt) resten av sidan va tom.

Alla tyckte det va "helt ok ändå man får vänja sig" och det va omöjligt att ta tillbaka den gamla designen.

Jag tycker det va ett dåligt beslut av @Gunnar att förstöra min sömn på det här viset
Tack! Det gav mig en del idéer att fundera på när det snart är dags för en större forumuppdatering.

Både rosa och beige har funnits tidigare, du borde dock snabbt insett att det var en dröm när alla tyckte det var helt ok, det skulle aldrig hända i verkligheten. Det andra däremot...
 
Jag har uppdaterat två tilläggsprogram till, förhoppningsvis lär ni inte märka av det, säg till annars.
Är nog ca tre tilläggsprogram kvar innan det är dags för uppdatering av själva forumet.
 
Jag måste ha läst rubriken utan att tänka på det för inatt drömde jag att du gjorde om hela buke till rosa och beige och hela sidan låg längst upp (ungefär som 2 inlägg högt) resten av sidan va tom.

Alla tyckte det va "helt ok ändå man får vänja sig" och det va omöjligt att ta tillbaka den gamla designen.

Jag tycker det va ett dåligt beslut av @Gunnar att förstöra min sömn på det här viset
Tack, nu har jag också drömt om buke, fast i neonfärger och mellan varje enskilt inlägg låg gigantiska annonser.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kommer genomföra en uppdatering av forumprogramvaran snart, det handlar framförallt om buggrättningar. Förhoppningsvis fungerar allt...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 428
Senast: Tilly_85
·
Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp