Han tror att han är helt normal

Sv: Han tror att han är helt normal

Ha ha. Så söt.

Min ponny älskar sour Cream and Union ringar.

Banan är det endast en av de hästar jag har känt som tycker om.
 
Sv: Han tror att han är helt normal

Visst är han söt :love:

Men är det ingen som har sett det här beteendet förut?
Och hur tusan har han lärt sig att göra så? :D
 
Sv: Han tror att han är helt normal

Min gamla häst gjorde så efter allt han fick, sockerbitar, hästgodis eller frukt mm. Han stod liksom och "snuttade" på tungan så det lät och såg jätte roligt ut! ;)
Tydligen är det vanligt att hästar som blir tagna för tidigt från sin mamma kan börja med de som ett slags ticks! Nu är han 20 år gammal och håller fortfarande på med det! :D Min gamla häst hade tydligen försökt dia/snutta på sina hagkompisar när han var unghäst så han tyckte väll om mammas tuttar mkt ;)
 
Sv: Han tror att han är helt normal

Å vad roligt att det finns en till! Min ponny gör så också med allt som jag skrev tidigare :D

Angående att hästar kan göra så om de tagits från sin mamma för tidigt stämmer nog inte i det här fallet.. Han hade antagligen tagis från mamman tidigare, men de bodde tillsammans tills han var 5 år. :)
 
Sv: Han tror att han är helt normal

Min förra gjorde så om han fick socker. Stod som i trans och sög på tungan.
 
Sv: Han tror att han är helt normal

I mitt förra stall fanns ett stort halvblodssto som alltid gjorde så där med tungan efter att hon ätit något smarrigt. tror även när hon fått sitt krafftfoder....
 
Sv: Han tror att han är helt normal

Gud så söt han är ju söt som socker.

Vad gulligt det han gör med tungan
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 836
Senast: alazzi
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 936
Senast: Mickizz
·
Utrustning Har en vallak som aldrig har varit särskilt glad för bett.:( Och vi har provat alla möjliga tänkbara bett och kombinationer med...
Svar
5
· Visningar
1 874
Senast: mily
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 848
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp