Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är helt överlägsen! Tål all misshandel i världen utan att gå sönder och de är superlätta att hålla rent. Inget fastnar så man behöver bara spola ur den. Jag brukar diska den någon gång i veckan, annars spola ur den varje dag.
I mitt stall valde vi att ta bort alla krubbor för att det helt enkelt är smidigare med dessa. Vi gör iordning kvällsmaten i dem direkt och krubborna står utanför boxarna tills det är kvällsfodring. Då behöver man bara sparka in krubborna, blir inga hinkar att skölja ur och inget stök.
Men framförallt så var det att vi har mycket tävlingshästar och utan väggfasta krubbor minskar risken för doping eftersom varje häst har sin egen krubba oavsett om man byter box och sen så diskas ju krubban flera gånger i veckan med diskmedel. Lättare att hålla rent än en väggfast krubba. Jättesmidigt!!!
Smart med handtagen som hållare!! Det ska jag komma ihåg om jag någonsin skaffar eget stall!!