Folksam, försäkringsändringar

Sv: Folksam, försäkringsändringar

Har glömt att jag skrev i tråden :o

Tack för alla svar. Jag tror det är helt orimligt, jag sa åt henne när hon berättade om premien att det var orimligt billigt och undrade om hon verkligen var säker på att det stämde att det var A1. Hon var stensäker. Jag tvivlar, men kan ju inte mkt mer göra än säga åt henne att kolla upp det men hon var helt stensäker. Det är en person som haft häst i över 30 år så hon borde veta vad försäkringar är och om inte annat kolla upp det.

Jag tyckte jag hade en sjyst premie på runt 900 kr/mån och då har jag A1 70.000 kr och veterinär 120.000 kr. Jag har en SWB född 07 och självrisk 1800 kr + 20%. Jag har inte Folksam.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
460
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
995
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 415
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 147
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp