Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Jag såg ett travlopp häromdagen men utan kusk, istället satt ryttaren på hästryggen. Vad kallas den grenen? Det såg onekligen...
Svar
3
· Visningar
2 606
Senast: SvartaBlomman
·
Tävling för er som bara tävlar lokalt oxå. så lös livstid före nyår e nått ja rekommenderar... kopierat från tr1 gemensamma. 1.3...
Svar
0
· Visningar
1 235
Senast: LadySara
·
Western Snabb fråga... är det någon som vet om en Billy Cook Longhorn, full quarter, 20 cm mellan conchos, skulle kunna passa en fjording eller...
Svar
5
· Visningar
2 036
Senast: 4BarsRR
·
Trav Hejsan! Ny på forumet och har en del frågor jag skulle vilja ha hjälp med vad som gäller! Finns en travhäst i Danmark som vi tagit...
Svar
2
· Visningar
1 423
Senast: martha
·
E
Hoppning Hejsan! Jag undrar vilka tävlingar (förutom sm, em och de andra mästerskapen samt lagmästerskap) som är de "största" man kan vinna...
Svar
1
· Visningar
1 268
Tävling Efter lite velande hit och dit (jag tävlar inte ofta, så osäker på om det lönar sig eller inte) så bestämde jag mig iaf för att lösa...
2
Svar
24
· Visningar
2 873
Senast: Dallassallad
·
Z
Distans Är det någon som har kontakt med svenskarna där nere om hur dom har de?? och imon är det dags :-) vore kul om någon ville uppdatera oss!
Svar
8
· Visningar
2 036
Senast: cardigan
·
D
Islandshäst Hej! Jag funderar på att köpa en unghäst till våren, årsmodell 2011. Det jag undrar över är dels hur bör jag göra med flocken? Jag har...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 340
Senast: glimjandi
·
  • Låst
Dressyr Tänkte vi kunde samla alla i en tråd, där vi som letar dressyrsadel, lägger in bilder på våra hästar och får hjälp, råd och tips:) Så...
91 92 93
Svar
1 859
· Visningar
256 057
Islandshäst jag har blivit med isl häst. finns det nån spec anledning till att alla isisar har nosgrimma av remontmodell eller vad 17 det heter...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 086
Senast: Elina8
·
A
Islandshäst Nu har jag äntligen bestämt mig! Efter många år på ridskola och som medryttare ska jag äntligen köpa min första häst, och på grund av...
2
Svar
20
· Visningar
2 273
Senast: Aghak
·
Dressyr Jag har letat runt både på svenska ridsportsförbundet och mitt distriktsförbundets hemsida utan resultat så därför vänder jag mig hit...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: Lundabon
·
Islandshäst Jag har en lite äldre men väldigt pigg dam. Nu på ett par veckor, 2 kanske, har inte underlaget tillåtit annat än skritt men ska nu...
Svar
13
· Visningar
2 926
Senast: Syrpa
·
N
Islandshäst Jag har förälskat mig i isisar och är helt 100 på att det är rätt ras för mig. Jag har ringt på flera annonser men när jag berättar att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 735
Senast: Boj
·
H
Tävling Jag undrar måste man ha grönt kort för att tävla tex klubb tävlingar ( hoppning ) Måste man vara medlem i klubben för att tävla klubb...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
L
Islandshäst Hej alla! Silverkedjans hemsida funkar inte längre verkar det som.. Jag vill så gärna veta mer om bukskäckanlaget. T.e.x, är det...
2
Svar
28
· Visningar
3 914
Senast: tina_sj
·
Islandshäst Jag har otroligt svårt att sitta ner i min heta lilla killes galopp som går väldigt snabbt och faller gärna isär lite. Jag tycker det är...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Aghak
·
Trav Vem är det då? Jag kommer spontant att tänka på Napolitano och Prakas. De trodde jag mycket på :crazy: .
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 646
Senast: Worlds
·
Trav Min 1åring går 1mil långsamt 5dagar i veckan. Får 15kg hö, 1kg hippo bas basic, 1kg mustang protein + och 1litermått med...
Svar
1
· Visningar
1 155
Senast: martha
·
Hoppning Högsta du har hoppat? på hur stor häst?:d lite nyfiken;) själv har jag som högst hoppat runt 1 m, på en c-ponny på 135 cm:banana:
2 3
Svar
45
· Visningar
6 131
Senast: Sofia98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar