Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Skulle någon vilja förklara hur man rider firmakeppni? Vad ska man tänka på? Vad jag har förstått så visar man de gångarter man vill...
Svar
1
· Visningar
1 306
Senast: Hedinn
·
Western Hej! Tänkte vi kunde ha en tråd för våra unghästar som är födda 2008 :). Vad har ni för unghästar och vad har ni för planer för... 29 30 31
Svar
618
· Visningar
59 292
Senast: cahs
·
B
Trav Var i landet hittar man prisvärd inkörning för en unghäst som skall sikta på premie? 2 3
Svar
53
· Visningar
6 149
Senast: ghost
·
Körning Ja som rubriken antyder så har jag en häst som lätt får skav och som nu är lite pälslös där draglinorna ligger mot magen. Under de år...
Svar
15
· Visningar
1 864
Senast: Ingela_S
·
Islandshäst Hej! Behöver Hjälp med en islänning som fått i sig alldeles för lite under tiden hon gått med föl och fick proteinbrist. Nu är de...
Svar
14
· Visningar
3 678
Senast: Skjøldur
·
Trav Vad tycker ni om den innovationen?
Svar
8
· Visningar
1 617
Trav Nån som vet om världens bästa travhäst Moni Maker fått något föl i år? Hur många föl har hon fått totalt?
Svar
5
· Visningar
1 623
Senast: Ilona
·
Körning SvRFs Körkommitté har gjort en enkät som det är viktigt att så många kuskar som möjligt svarar på! Passa på att föra fram era åsikter om...
Svar
10
· Visningar
1 640
Senast: agtatoon
·
Körning ... men också lära kusken. :) Jag har kört en del när jag var yngre men nu har det helt enkelt tagit stopp. Jag och min häst har...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: agtatoon
·
Dressyr Det känns som att det gått en våg de senaste tio åren, alla köper unghästar. Samtidigt som det är sällan man ser en frisk, fräsch och... 2 3
Svar
55
· Visningar
8 019
Senast: Bulldoozer
·
M
Trav Jag har fått möjligheten att uppfylla en dröm jag har haft så länge jag kan minnas nämligen att starta en egen hästverksamhet. Jag har...
Svar
12
· Visningar
1 658
Senast: evej00100
·
Islandshäst Vad är det för regler som gäller? Jag har tänkt visa mitt sto i vår och har inte ens varit med och sätt en avelsbedömning! Har helt... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 206
Senast: Miedo
·
Islandshäst Ni med erfarenhet av att rida in unghästar och utbilda för tävling, när ser ni vad hästen har för potential? Jag har en unghäst som i... 2
Svar
24
· Visningar
3 503
Senast: Sammet
·
A
Körning Hej! Jag har en stor shettis som jag skulle vilja skaffa sele och rockard till. Hon ska tycka mkt om att bli körd enligt förra ägaren...
Svar
5
· Visningar
1 964
Senast: kolblakkur
·
Trav Hur gör ni när ni kör eran häst för första gången? Inte unghäst utan en äldre som ni har köpt/lånat. Jag köpte en travare för ca 1...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Worlds
·
Islandshäst Vill önska Alla Underbara Islandshästbukefalister en god jul och ett gott nytt år!! :D Hoppas ni alla får en toppen jul å att tomten...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Petronella
·
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: ghost
·
S
Trav Jag såg ett travlopp häromdagen men utan kusk, istället satt ryttaren på hästryggen. Vad kallas den grenen? Det såg onekligen...
Svar
3
· Visningar
2 608
Senast: SvartaBlomman
·
Tävling för er som bara tävlar lokalt oxå. så lös livstid före nyår e nått ja rekommenderar... kopierat från tr1 gemensamma. 1.3...
Svar
0
· Visningar
1 235
Senast: LadySara
·
Western Snabb fråga... är det någon som vet om en Billy Cook Longhorn, full quarter, 20 cm mellan conchos, skulle kunna passa en fjording eller...
Svar
5
· Visningar
2 037
Senast: 4BarsRR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈