Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Är det klart vart SM ska vara nästa år och datum?
Svar
8
· Visningar
1 453
B
Hoppning hej! är det någon som funderar på att tävla nästa år med unghäst? jag vill starta min grabb som 5åring i breeders men har ingen aning...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: blixten
·
Trav Rune U.S. är död. Så tråkigt. http://travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=59389&infoTyp=nyhet#
Svar
0
· Visningar
958
Senast: Roquepine
·
Islandshäst Funderar på att ta ett sabbatsår nästa år och rida järnet hemma, men nu går tankarna lite på att åka till Island och jobba, eventuellt...
Svar
13
· Visningar
3 394
Senast: toltaren
·
Övr. Grenar Hallå! Till nästa år kommer jag att börja tävla mitt arabsto i ponnygalopp (147cm). Tråkigt men sant så är jag 17 år, så nästa år...
Svar
11
· Visningar
2 119
Senast: mamman
·
Fälttävlan Jag vill ha namnen på alla ryttare som tagit medalj på SM på ponny i fälttävlan. Jag vet vilka ponnyerna är, men hade varit kul att ha...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 906
Senast: palle
·
Fälttävlan År 2012 Efter att min skimmel vann breeders med fio i sadeln 2007 och 2008 så tjatade hon stora hål i mina öron och jag fick ge med...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 660
Senast: rubytoo
·
Islandshäst Har en 3.5-åring som är under inridning. Är relativt ny inom islandshästvärlden (har tidigare många års erfarenhet från storhästvärlden...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: Niela
·
Svar
13
· Visningar
2 063
Senast: mamman
·
M
Dressyr Ja som rubriken lyder så undrar jag om ni brukar göra en vet-check på era dressyrhästar. I så fall, hur ofta? 1, 2 eller flera gånger...
Svar
13
· Visningar
2 259
Senast: Jovius
·
Dressyr Alltså inte när ni själva rider utan instruktions DVD typ. Vilka kan ni rekommendera?
Svar
5
· Visningar
2 342
Senast: Malin_89
·
Körning Finns det någon här som vet hur man kan bygga en hästdragen snöplog för att kunna göra spår i snön på tex ängar, mindre grusvägar och...
Svar
9
· Visningar
4 530
Senast: Zewz
·
Hoppning Nån som vet hur ponny-SM funkade från första början? gällande höjder, kval osv. vore intressant att veta :)
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: shebeen
·
Trav Kommer vara isbana imorrn när jag ska testa kvala min struliga lilla dam så det blir att byta vanliga brodden till isbrodd. Skulle ni...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: juvelen
·
Islandshäst Jag försöker hitta någon klubb som anordnar galopptävlingar/träningar för Islandshästar. Inte lätt!!! Såg att klubben Vestur hade många...
Svar
7
· Visningar
1 431
Senast: Hoobes
·
Western Hejsan Tänkte se om det finns några kloka som kan hjälpa mig här. Det har ju varit en del diskussioner om det nya licens systemet...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Texaz
·
Körning Jag letar efter vagn till min c-ponny. En som man får tävla med. Jag vill ha en Rickard till att börja med (lättast att få med sig)...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: wizo
·
Islandshäst Jag ska skicka in min hästs pass till SIF, då hon avlivats. Men det ska ju även med ett undertecknat dokument om avlivningsorsak och...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Hjartagna
·
Tävling Jag är uppstallad på en ridskola och i kontraktet står det att man som hyresgäst måste tävla för klubben. Kan man verkligen tvinga någon...
Svar
9
· Visningar
1 856
Senast: Lady_S
·
Övr. Grenar ..."The Boys Club". Denna gången handlar det dock inte om någon häst utan om en jockey, en kvinnlig sådan på väg mot framgången...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka