Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hej, har nog aldrig varit på distansforumet förut och hoppas ni kan besvara min fråga? Den är lika enkel som rubriken, vad söker ni... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
12 279
Senast: Rucksack
·
C
Dressyr Jag har ett sto som är 18 år i år, hon är välutbildad inom både dressyr och hoppning och är i väldigt fin form, det märks och syns...
Svar
4
· Visningar
1 466
Senast: coce91
·
Islandshäst Min sambo känner sig tryggare i westernsadel och vill så gärna ha en till sin lilla svarta, men han har väldigt kort rygg. Vad finns...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: pulkaskurk
·
Islandshäst Är nybörjare på islandshäst och köpte min första islandshäst i april. Tävlar en del med henne och ambitionen där är givetvis att bli...
Svar
8
· Visningar
4 057
Senast: pulkaskurk
·
Trav https://www.travsport.se/nyheter/1.179282 Mycket bra, vilken dröm om travarna kunde stiga i kurs så det var lättare att hitta nytt...
Svar
5
· Visningar
1 895
Senast: Masse
·
Körning Under några månader har vi nu låtit mitt appaloosasto gå som handhäst intill vagnen. Jag blir mer och mer intressad av körning. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 483
Körning Jag har planer på att sätta ihop mina två shetlands i ett par. Det som gör mig tveksam dock, är att de har så olika gångarter! En har en...
Svar
1
· Visningar
1 273
Senast: a_c72
·
Hoppning Min hopprädda dressyrkompis hade tänkt övervinna sin hopprädsla och ställa upp i en liten träningshoppning senare i höst. Jag har hjälpt... 2
Svar
33
· Visningar
6 473
Western ha sätt en western sadel som jag bara älskade , hur skönn som hälst att sitta i och lädret verka vara kanon. men nu till min fråga ...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: Albert
·
Distans Ja, hur läser man av dem ? Det står ju sträckan och så "mi" (eller står det "mil" ?). Men det mäts väl inte i mil? Isåfall är min känsla...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: krasslig
·
Trav Jag&min man äger idag en travhäst tillsammans i ett handelsbolag,som oxå är uppfödare till hästen. Nu ska min man och jag skiljas,hästen...
Svar
7
· Visningar
1 625
Senast: peace
·
Trav Har lite problem ragga kusk inför kommande kvallopp så vilka krav gäller för de man kan sätta upp? Tänkte om jag kanske har fler att...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Lena
·
Dressyr Kom ihåg att se küren som direktsänds på svt1 mellan 14:30-16! Ingen som varit och kollat på GP-klassen och den öppna uppvärmningen... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 548
Senast: traceys
·
Dressyr Nu när stjärnan börjar bli så himla duktig och stadig är det dags för att ta ett steg till framåt; byten. Jag har hittills aldrig... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 331
Senast: corzette
·
Distans 2012 är det 10:e året som järngänget kring Remmeneritten - Mössebergsritten - Sämsholmsritten arrangerar tävling. Från början var det i...
Svar
3
· Visningar
1 557
Senast: cardigan
·
A
Hoppning När man väl kommer till tävligen, i vilket ordning gör man allt? Jag har aldrig tävlat förut och ska starta min första lokala hopp på...
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: Destiny
·
Tävling Jag har köpt mig en 3åring liten blivande dressyr häst som just nu är 146,5 i mh. jag är 33 år och planerar att tävla dressyr med min...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Joyride
·
Western A few months ago a very dear friend of mine passed away from cancer. Many in the western crowd knew her as the indian girl with her...
Svar
2
· Visningar
1 325
M
Islandshäst Jag har en islandshäst vars pappa är Hédinn von Gretesch (hans pappa är Thór von Sporz). Nu undrar jag om det är någon som vet något om... 33 34 35
Svar
685
· Visningar
110 507
Senast: IrpaSnirpa
·
Trav Jag är nog den enda i Sverige som funderar på att utöka mitt avlande... Just nu är priserna på fina ston låga och efterfrågan på... 2
Svar
24
· Visningar
2 721
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka