Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western A few months ago a very dear friend of mine passed away from cancer. Many in the western crowd knew her as the indian girl with her...
Svar
2
· Visningar
1 324
M
Islandshäst Jag har en islandshäst vars pappa är Hédinn von Gretesch (hans pappa är Thór von Sporz). Nu undrar jag om det är någon som vet något om...
33 34 35
Svar
685
· Visningar
110 481
Senast: IrpaSnirpa
·
Trav Jag är nog den enda i Sverige som funderar på att utöka mitt avlande... Just nu är priserna på fina ston låga och efterfrågan på...
2
Svar
24
· Visningar
2 719
Senast: martha
·
Fälttävlan Jag har funderat över två frågor inför den kommande satsningen på fälttävlan med min blivande 5-åring: I TR står det: Mom 439...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: Docka
·
Dressyr Alltså nu har jag suttit en bra stund och letat information var som gäller 2012 när det kommer till lagtävlan i dressyr. Kan någon tipsa...
Svar
17
· Visningar
1 717
Senast: MaryMary
·
A
Hoppning Vad rider ni i för sadlar? Är den bra/dålig, skön/hård osv? Vilken färg är den? ;) Köpte ni den ny eller begagnad? Hur gammal är den...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 590
Senast: sassymaddan
·
E
Islandshäst Hej, Min första tråd här, tog ett tag. haha! Förra månaden var jag och la en handpenning på ett silversvart fint föl. Min fråga...
Svar
2
· Visningar
1 607
Senast: pannika
·
Trav ska betäcka mitt turbo thrust sto till våren. vilken hingst tycker ni jag ska betäcka med? helst inte dyrare än 20000.
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: Worlds
·
Hoppning Jag måste erkänna: Jag har aldrig lagt mig i/brytt mig om hästars hoppteknik( alltså exakt hur de har benen)jag har brytt mig om de...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 853
Senast: Sinfonie
·
Distans Hur förhåller ni er till att det är ett medeldistans-SM, på gång? Jag har funderat på detta mycket, och kan inte se en enda anledning...
2
Svar
38
· Visningar
5 443
Senast: limona
·
Western Tänkt vi alla kunde behöva lite uppmuntring nu i storm väder. http://www.youtube.com/watch?v=ikHRL7Pwn9E Enjoy :)
Svar
9
· Visningar
1 651
Islandshäst ...men hoppas på snälla svar;) Geysir har käkat Glucosamin ett bra tag nu och vad folk än må tycka om det så har jag upplevt att han är...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: kvandi
·
Islandshäst Är de fler som ser på matinen på svtplay från Stockholm Horse Show som reagerade på vad de sa
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 468
Senast: Merope
·
Distans I helgen var det ju funktionärsmöte och terminen fastställdes. Någon som kan skvallra redan nu? Ifjol kom det en tråd på buke måndag...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 251
Senast: mahlmt
·
Körning Vart hittar man huvudlag med skygglappar som inte kostar en förmögenhet? :) I strl Shetland //B
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: schelin_j
·
V
Islandshäst Ska köpa min första islandshäst, har hållt på med storhäst länge men känner nu att det är dags att satsa helhjärtat på min dröm. Ska...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: Muninn
·
  • Låst
Tävling Jag tänkte göra ett ägarbyte på vår nyinköpta häst och kollar då lite på ridsportförbundets hemsida om licenser. Jag trodde att det...
Svar
1
· Visningar
1 302
Senast: Krockodil
·
Dressyr Är det tillåtet att tävla dressyr i en brun tävlingskavaj? Lokala LC, LB gäller det för :)
Svar
6
· Visningar
1 963
Senast: Seabaz
·
Western Såg nyligen en film på YouTube med Bob Avila och "nån snubbe" från Professional's Choice och deras benskydd. Avila sa bl.a att de var...
Svar
6
· Visningar
1 883
Senast: lytesout95
·
Trav Som rubriken lyder, vilket är ditt första travminne? Jag kommer tyvär inte ihåg exakt årtal, men det var mitten av 80-talet och jag...
Svar
19
· Visningar
2 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka