Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ser fram emot att åka på sthlm horse show och tänker minsann spendera lite pengar där :D Har bara varit där en gång för länge sen...
Svar
9
· Visningar
1 558
Senast: gulkiwi
·
Dressyr Jag vet inte hur jag annars skall beskriva det. Jag har uppenbarligen en kunskapslucka de lux. Häst är efter låååång rehab i...
Svar
9
· Visningar
1 597
Senast: tuaphua
·
T
Övr. Grenar Hej ! Jag letar efter en spektakulär plats att ta bilder på min show tränade Irish cob. Jag bor i Ljungby, och har precis flyttat...
Svar
11
· Visningar
2 394
Senast: LillaMy84
·
G
Trav Halloj Vad har ni för stam på era travhästar, Någon som gjort något inom karriären? Tid ? Har själv ett 2.årigt sto efter Malabar...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
14 559
Senast: Lennermo92
·
Trav Går lite halvt om halvt i tankar om att ev betäcka min Heidi i vår....Nån som har några ideer om Gift Kronos, So Perfect eller nån annan...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: Buffe
·
Dressyr Jag har ridit en ponny några gånger, och tanken från min sida är att det ska bli lite mer regelbundet för jag tror det vore bra, både...
Svar
5
· Visningar
1 631
Senast: Jate Volim
·
C
Körning Jag har ett problem med min sjuåriga shetlandsponny när det gäller körningen. I och med att vi bor inne i ett samhälle utan möjlighet...
Svar
3
· Visningar
1 683
Senast: Clickat
·
Islandshäst Är jag sugen på. Vad är era erfarenheter är det gäller arrangerade turer/paketresor? Vad ska man se upp med? Hur ridvan behöver man...
2
Svar
20
· Visningar
5 246
Senast: escodobe
·
Trav Vi har ett varmblodstravarsto e. Spotlite Lobell - Delvin G Hanover som kanske ska betäckas till våren. Hon är stor, ca 165 cm och...
Svar
5
· Visningar
1 803
Senast: Dalatjej
·
  • Låst
Dressyr Me starting! :D Vill att det skall bli vår nu, är trött på både kyla och att det smälter och fryser på igen hela tiden här i Stockholm...
95 96 97
Svar
1 924
· Visningar
178 177
Dressyr Ska vara med en i en CR-dressyr i morgon. Har fått startlista men inga individuella starttider. Eftersom jag är helt ny på det här så...
Svar
5
· Visningar
1 151
H
Hoppning Jag har precis köpt en ny häst. När jag provred honom tyckte jag inte alls han var stark och lyssnade och han gick på tredelat bett...
Svar
10
· Visningar
2 601
Senast: fejko
·
Western Alla ni som rider western här, vad har ni för häst? Tävlar ni? I vad? Nivå?
2 3
Svar
44
· Visningar
5 901
Senast: teamshowtime
·
Islandshäst Läser ofta islandshästannonser då jag hoppas kunna köpa en i framtiden. Men det som oftast annonseras ut är stora islandshästar och nu...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 533
Senast: Rolle
·
Övr. Grenar Jaja, det har inte ens varit jul än men snart, snart är ju avelssäsongen igång igen:laugh: Vilka här planerar att betäcka sina ston...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
25 615
Senast: Nanny
·
Körning Har en rissla och skaklar som inte går ihop! Någon som har tips eller idéer på vad man kan göra för att de ska göra de...
Svar
5
· Visningar
1 698
Senast: lillgumman
·
Dressyr Jag ska tävla för sista gången i år på min ridskola nu på lördag, LB:1 på Ninya. Senast jag red henne var nästan tre veckor sedan. I...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: Miedo
·
Dressyr Eller Future Fast Forward? Du får tre önskningar uppfyllda vad gäller ditt hästliv - det kan röra sig om allt från utrustning till en...
2
Svar
20
· Visningar
2 620
Senast: Flixon
·
Distans Extremt uttråkad som jag var idag så gick jag till allra första sidan av distansdelen här på buke. Jag måste säga att det är otroligt...
Svar
1
· Visningar
1 583
Senast: CK
·
Dressyr Har börjat tappa motivationen litegrann, enda och sista tävlingen det här året gick skit, vädret suger, jag har inte möjlighet att rida...
Svar
12
· Visningar
1 989
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod