Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hej! Har en 2 årig arab hemma i stallet som förhoppningsvis kommer bli rätt stor utav sig, runt 1.55 hoppas vi på. Eftersom jag vet...
Svar
2
· Visningar
1 929
Tävling Har själv tävlat några enstaka klubbtävlingar i dressyr, och hade tänkt göra detsamma nästa säsong. Måste säga att jag blir lite...
Svar
15
· Visningar
2 243
Senast: Kallebus
·
Körning Här kommer några frågor från en som håller på å lära sig om kör-tävlingar! Sitter och läser bla TR men hittar inte vissa saker. 1...
Svar
12
· Visningar
1 933
Senast: Anna_
·
Körning Hejsan! Jag inledde mitt liv som hästägare i 13-års åldern (är nu 25) och har alltid hållit på med ridhästar. Stallet där jag hade...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: schelin_j
·
Tävling Ja, som rubriken lyder... Det finns ju folk som tävlar för att kunna visa resultat och att hästen har varit ute och rört på sig vid...
2
Svar
38
· Visningar
4 749
Senast: Nasseman
·
Western Här dyker jag upp igen.. Frågade förut om min ärvda sadel (som jag från säkra källor fått bekräftat att det ska vara en crates) Och...
Svar
19
· Visningar
12 524
Senast: ricca
·
Islandshäst Jag skulle behöva tips på ett bra fodrat regntäcke till min isis.. Tycker att det är svårt att hitta ett täcke som sitter bra vid hals...
2
Svar
22
· Visningar
4 337
Dressyr Tänkte spinna vidare på en tråd jag la upp för ett tag sen. Ni vet när man hör en "episk" låt och den första tanken man får är "Den...
Svar
16
· Visningar
2 696
Senast: mooi
·
Islandshäst Hej! Idag red jag en utav mina hästar på det isländska stången. Jag har ridit henne förut på den och jag tycker hon går väldigt bra med...
Svar
1
· Visningar
1 415
Senast: Koppen
·
Western En av quartervärldens största superstjärnor har halvpensionerats... Harley D Zip gjorde sin sista tävling i Openklasserna med Jason...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Tussemaja
·
Hoppning Hur resonerar ni? Är det "hemmaklubben" bara för att man står i det stallet? Är det möjligheter att få tävla i lag? Tävlingsbidrag...
2
Svar
23
· Visningar
5 315
M
Trav Skulle vilja ha lite info om hans avkommor. Humör, bra, dåligt. Alla svar är välkomna.
Svar
3
· Visningar
1 998
Senast: miia
·
Hoppning Jag får kritik av min tränare att jag svänger för tight efter hindret och detta beror enligt henne på att jag lutar utåt. Men hästen rör...
Svar
13
· Visningar
1 715
Senast: -Remont-
·
Trav Om man är inne på online-shoppar som är travinriktade så ser man ofta att det finns hästmössor (huvor) där, sånna man rycker i travet...
Svar
2
· Visningar
3 422
Senast: solros
·
Körning En kompis till mig blev erbjuden att köra på ett bröllop nästa år. Hon ringde mig häromdagen för att fråga vilken sele som skulle vara...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Royal_724
·
Dressyr AXCKVESHFPBRM... Jag har tittat på bokstäverna på dressyrbanan och finner ingen som helst logik på dem?! A är ju ingången och verkar...
Svar
4
· Visningar
11 294
L
Dressyr Hej.. såg att flera ryttare satt i djupa dressyrsadlar med högt bakvalv med ngn gul ev guld skylt bak.. vet ngn vad detta kan vara för...
2
Svar
32
· Visningar
9 825
Senast: zarmino
·
Hoppning Jag hakar också på och vill ha en lista över Hallands Pay and Jump nu till våren, för sjutton vad seg vintern känns nu!!!
2
Svar
31
· Visningar
5 066
Senast: Beograd
·
Western Ja, kort bakgrund: Jag har ridit i 11 år (är nu 18). Har alltid varit nyfiken på western men då jag har haft klassiskt ridna ponnyer...
Svar
13
· Visningar
2 658
Senast: fruxolisa
·
Trav Vad tror ni om honom?
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: Worlds