Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Hej! Någon som vet var han står?Är nyfiken om han är "pigg" och om han fortfarande betäcker.MVH Ylva
Svar
1
· Visningar
1 660
Senast: Kurre
·
Trav Står inför ett dilema?!?! Har min travare inackorderade. Hon går ut 06 på morgonen, med ett regntäcke med fleecefoder. Vilket än så...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: gulan
·
Dressyr hästen jag rider vänder gärna in rumpan i galoppen för att komma undan arbetet. Hur kan jag få henne att bli mer rak och få in rumpan...
Svar
8
· Visningar
2 377
Senast: svea
·
Körning Hej, Har lite planer på att skaffa mig en släde av lättare modell till min russtravare. Undrar vad för sele som är att rekommendera...
Svar
4
· Visningar
1 390
Senast: Faust_86
·
Dressyr Som rubriken säger! Diskussionen om hästen vila eller icke vila under vintermånaderna tyckte jag var intressant. Jag insåg att jag...
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: Krockodil
·
Trav Tidigare har jag kört in ponny och "vanliga" stora hästar men nu är det dags för mitt första varmblod, en ett och halvtåring. Har...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: jassica
·
Körning Ja, jag vet! Det finns hundratals trådar, men jag behöver ändå ytterliggare input! Jag har bestämt mig för att bli med Russ igen...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: kolblakkur
·
Övr. Grenar Funderar på att betäka mitt halvblod med Goldmine xx. Någon som har avkomma efter honom? Hur är dom?
Svar
2
· Visningar
2 115
Senast: Illusiion
·
Trav En tungplatta sätts ju normalt fast i käkens framstycke, men hur fasen ska man göra om hästen går utan käk i lopp? Kan man på något vis...
Svar
12
· Visningar
2 517
Senast: Nominous
·
Islandshäst Har en tregångare (islänning) som har börjat skutta med frambenen i traven, precis som om han skulle vilja börja galoppera när man...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 109
Senast: Boj
·
Western Jag söker en bra sadel till min breda häst med lång rygg. Är det någon som kan tips om vad man ska leta efter? Jag har tidigare haft en...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: AKB
·
Western Hej jag har en Tinker sto som jag har ägd i typ 5år,vi har ridit mest ut hoppat ridit dressyr allt möjligt men sist blev jag lite sugen...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: knuutby
·
W
Distans Jag har en engelsk fullblod som har gått på Täby galopp innan jag köpte henne. Jag planerar att prova distans nästa sommar men hon har...
Svar
16
· Visningar
2 731
Senast: MiaS
·
A
Övr. Grenar Hej! Jag har alltid velat hålla på med galopp, och nu har jag kommit till ett bra tillfälle att söka till ett galoppgymnasium. Men jag...
Svar
2
· Visningar
1 261
Senast: aamanda
·
Övr. Grenar Börjar bli tid för en ny hjälm, den andra har några år på nacken och luktar inte speciellt fräscht längre.... :angel: Har haft ett...
Svar
8
· Visningar
1 664
Trav Nån som provat? Står att den är termofodrad, men ser tunn ut på bilden. *länk borttagen av moderator*
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Natasja
·
Islandshäst Min lilla grisspassande raggsocka släppte igår tölten, bitvis, det kom och gick under en lektion. Jag svävar fortfarande på rosa moln...
Svar
5
· Visningar
7 594
Senast: glimjandi
·
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: CK
·
Islandshäst är det någon som känner till dessa tyglar, Lädertygel Slät Claridge House, jag köpte dom på Hööks för ett tag sedan.. men "spännet"...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: hannahahne
·
Dressyr Ja, snart gäller det. Första dressyrtävlingen! :) Hästen är min egna, en 4 åring som ska debutera första gången på dressyrtävling då...
Svar
11
· Visningar
3 448
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka