Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nån som provat? Står att den är termofodrad, men ser tunn ut på bilden. *länk borttagen av moderator*
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Natasja
·
Islandshäst Min lilla grisspassande raggsocka släppte igår tölten, bitvis, det kom och gick under en lektion. Jag svävar fortfarande på rosa moln...
Svar
5
· Visningar
7 602
Senast: glimjandi
·
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: CK
·
Islandshäst är det någon som känner till dessa tyglar, Lädertygel Slät Claridge House, jag köpte dom på Hööks för ett tag sedan.. men "spännet"...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: hannahahne
·
Dressyr Ja, snart gäller det. Första dressyrtävlingen! :) Hästen är min egna, en 4 åring som ska debutera första gången på dressyrtävling då...
Svar
11
· Visningar
3 456
Senast: palle
·
Western Eftersom min sadel förmodligen gått och blivit för smal (andra för iår..:crazy:) så behöver jag nu tips på en ny sadel. Nu har jag en...
Svar
3
· Visningar
1 326
Senast: gutenviks
·
Trav Är det någon här som har en Avkomma efter Andover Andover? :) Isåfall berätta lite om Han/henne. Kan vara kul att se hur andra är :rofl:
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: giffan
·
Körning Vad har ni för reflexer när ni är ute och kör?:) Jag har benreflexer på båda frambenen, ett reflex ländtäcke och reflexväst på mig...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: Ingela_S
·
Trav Imorgon lördag är det lopp i Finland som jag hemskt gärna vill se, men finska är inte direkt min starka sida... Någon som vet om, och...
Svar
3
· Visningar
1 492
Senast: juliekj
·
Islandshäst Hej alla Glada. Ja har en islandshäst på 3,5 år han är så himla svettig i hagen hela dagarna. Han har så himla mycket päls och...
Svar
17
· Visningar
2 034
Senast: dengra
·
D
Dressyr som rubriken lyder, vilket är värst slarviga knoppar eller lös man på dressyr tävling? Min hästs man är väldigt svår att knoppa, massa...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 341
Senast: Fullblod89
·
Körning Hade min första körträning i går och det gick väldigt bra. Han tittade igenom utrustning och vagn och jag fick och ska göra en del...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: kolblakkur
·
Körning Jag ska köra in min shettis till våren och ska köpa rockard snart. Funderar på en från Driveout 012 (tror jag den hette). Vill...
Svar
3
· Visningar
1 341
Senast: kolblakkur
·
Western Jag blev uppväxt in i den engelska ridningen, men har alltid känt lite att det inte är jag. Lite som en person som har en dödlig...
2
Svar
23
· Visningar
3 631
Senast: Sylvatica
·
Dressyr Har fastnat lite i träningen, kan ni hjälpa mig med lite nya övningar för att stärka (bli mer rörlig) bogen (mest i galoppen)...
Svar
6
· Visningar
2 511
Senast: Mirtai
·
Körning Min lilla ponny har tuggat sönder ett par tänder, och ska åtgärdas i slutet på november, fram till dess har han totalt bettförbud...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: Emmah.S
·
Distans Jag sitter här och funderar på detta med inpulsning. Det är ju ett välkänt fenomen att pulsklockor kan visa en för hög puls vid dålig...
Svar
13
· Visningar
2 140
Senast: Seabisquit
·
Hoppning Är det någon som vet om man får använda dessa: Senskydd Flexisoft Air Easy Eskadron, på unghäst vid tävling. Tänker både på fram och...
Svar
1
· Visningar
1 551
Senast: Arwyn
·
Hoppning Gäller unghäst reglerna ang benskydd även på pay and jump? Har en häst på 7 år som jag tänkte hoppa en pay and jump snart. Vilka...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Kallebus
·
S
Hoppning Kan vi inte försöka få ihop en lista på vårens pay and jump´s? Jag hittar verkligen ingenting men nånting borde det väl vara? Eller är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
18 947
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka