Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Jahapp, då var det äntligen dax då, tävlingsdebuten med pållan... första tävlingen på 10 år= nervvrak!!:) Måste leta i garderoben efter...
Svar
3
· Visningar
1 276
Senast: Kallebus
·
Trav Har tagit blodanalys på min kuse pga dålig återhämtning efter jobb. Först togs bara röda och vita och dessa visade ingenting, därefter...
Svar
18
· Visningar
5 557
Senast: Tagliabue
·
Hoppning Jag började hopptävla mitt 11åriga fullblodssto i februari. Nötte 90 hela våren med blandade resultat. 90cm CL (ute, stopp näst...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 084
Senast: Nasseman
·
Western Jag har känt ett växande intresse för western på sistone. Jag har ridit engelskt på ridskola i typish 9 år men det skulle vara så kul...
Svar
9
· Visningar
2 476
Senast: Ace
·
W
Trav Satt och tittade på travet och förr såg nästan alla sulkies likadana ut, sen kom Custom 2000 och skilde sig från mängden, Joyride...
Svar
3
· Visningar
3 751
Senast: windsong
·
K
Hoppning ok, jag har hoppat 95 cm som högst. Det vore intressant om ni också skrev det :D svara om ni vill, en bild vore skoj:laugh:
2 3
Svar
47
· Visningar
9 412
Senast: Bison
·
Islandshäst Har en islandshäst med extremt kort rygg (!), som är överbyggd och enormt bred. Sadeltips? Har kollat igenom större delen av buke...
2
Svar
34
· Visningar
6 235
Senast: Elina8
·
P
Hoppning Får man tävla på lokala tävlingar med beige ridbyxor med brun skoning ? Alltså dom är helskodda med brun mocka. Läste på stallbacken.com...
2
Svar
33
· Visningar
4 563
Senast: farrixmo
·
Trav Jag håller själv inte på med trav, men träffar på fler och fler travtränare som rider och longerar sina travhästar. Anledningen som jag...
Svar
11
· Visningar
3 593
Senast: Zuzzi
·
Distans Någon som hört något från eller vet hur det går på Greveritten? :)
2 3
Svar
43
· Visningar
5 513
Senast: Dinamith
·
Dressyr En diskussion i den internationella dressyren har kommit igång om en större valfrihet när det kommer till betsling! Vad tycker ni, borde...
2
Svar
25
· Visningar
4 021
Senast: Rider
·
Distans En riktig nybörjarfråga: Köpte ett renskinn som jag har under min bladsadel (montsegur) tillsammans med en tunn pad. Men jag...
Svar
8
· Visningar
3 158
Senast: Migo
·
Hoppning Hur har ni uppfattat hållbarheten, teknik, avståndsbedömning m.m? Hur hinderkloka har era varit? Har själv köpt ett 4 årigt fullblod...
Svar
15
· Visningar
3 147
Senast: Farle
·
F
Western Hejsan alla goa hästmänniskor. Min häst blir så stark, jag rider på träns bett och rider i westernsadel, men gillar plumsa runt i...
2
Svar
24
· Visningar
3 683
Senast: Lager
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av travvarianten av denna gjord? Jag är nyfiken på den, men innehavaren till Travshoppen funderade på...
Svar
12
· Visningar
5 050
Senast: skogstomten
·
Western Till alla vi som har bulle i ugnen! Eller ja.... surrogatugn kanske. Vilka väntar tillökning 2011? Och säg inte att jag är tidigt ute...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
27 816
Senast: _Eva_
·
Fälttävlan Förhoppningsvis vill min bebis hålla på med FT, han verkar ha fått modet iaf då vi testa vattenmatta och mur utan större problem :)...
Svar
3
· Visningar
1 779
Senast: Tiller
·
Hoppning Blev insprirerad av skumpans skåne-tråd och gör nu en pay and jump lista för oss som bor i stockholm! (och uppsala-norrtälje?) Så fyll...
2
Svar
28
· Visningar
6 768
Senast: Invasor
·
Övr. Grenar Jag har lite funderingar på att söka till British Racing School. Jag vill gärna utveckla min ridning och tror det skulle passa mig. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 975
Senast: YesBox
·
Western Hej! Jag är en sådan där som har varit westernintresserad lite på avstånd ett bra tag. Blev tipsad om att man kan starta trail at hand...
Svar
4
· Visningar
1 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka