Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst har nån en sådan till sin islänning? jag har ramlat över en ny, några ggr använd SYNTETISK(?) sådan. men stigläder,byglar,sadelgjord...
Svar
2
· Visningar
2 146
Senast: videnlis
·
Dressyr Någon mer än jag som var där idag :banana::banana::banana:
Svar
11
· Visningar
2 197
Senast: JoCfin
·
O
Islandshäst Hej! "Min" hästägare byter häst nu i veckan, från en kallblodskorsning till en islandshäst. Vi är båda överens om att jag ska fortsätta...
Svar
11
· Visningar
2 027
Senast: Elina8
·
Islandshäst Vänder mig till alla i göteborgstrakten! Är det någon som har ett tips om en islandshästridskola som man kan ta sig till kommunalt från...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Annsofie_
·
Trav Kan någon vänlig själ hjälpa mig att reda ut skillnaden mellan vanligt raymondkäk och o´mara käk? Det finns ju dessutom också...
Svar
13
· Visningar
9 853
Senast: Nominous
·
Islandshäst Vilka här har bomlöst till sin islandshäst? De flesta bomlösa jag sett IRL (inte så många :o) har varit så väldigt långa, men å andra...
2
Svar
26
· Visningar
3 191
Senast: Layka
·
T
Western Hej! Har en del problem här, har en jättfin häst och har haft henne i några år. På sitt förra ställe var hon bra tränad inom dressyr...
2
Svar
24
· Visningar
2 890
Senast: danilo
·
A
Islandshäst Hej! Det kul om alla som har avkommor från Funi frá Skala skrev vad hästarna heter, och berättar lite om dom. :) Själv har jag en...
Svar
2
· Visningar
2 021
Senast: ezset
·
P
Islandshäst Har äntligen lyckats få min tjej att trava, pust. Hon är 6 år och otränad så hon byter gångarter hejvilt ibland....Jag provade att stå...
Svar
14
· Visningar
1 613
Senast: Pacita
·
J
Dressyr min ponny totaldör alltid inne på banan och nu har jag kommit på varför! han gillar inte att vara själv där inne och svarar med att...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: Cha9
·
Distans vad finns det för märken? vilka finns att köpa i sverige? fördelar/nackdelar? ca pris?
Svar
5
· Visningar
2 478
Senast: Sam
·
H
Hoppning Ja, kan man bli uppklassad i klasserna nu för tiden? Och när är man i så fall uppklassad från LB? Hittade bara trådar från typ 2004 och...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Kallebus
·
Körning Jag behöver råd, stöd och input! Min lilla Tumme, som jag verkligen älskar. (för er som inte vet är han 4 år)Han är en toppenkille på...
Svar
15
· Visningar
1 860
Senast: Pinkilly
·
Islandshäst Vore kul att höra vad ni tycker om denna lilla fröken. Född juni 2010. Färg skimmel. U: Örn fra Keldudal E: Bleyta från Margaretehof...
Svar
5
· Visningar
1 459
Trav Ja, så nås vi av det tråkiga beskedet att Fabrice Souloy har beslutat att svenske guldklimpen Commander Crowe skall tävla med LASIX i...
Svar
8
· Visningar
3 290
Senast: Hailey09
·
B
Trav Jag har en häst som backar när den får bettet i munnen och den är riktigt känslig när man tar i tömmen. Som den nybörjare jag är så vet...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Angelique
·
  • Låst
Islandshäst Det är väl bara att fortsätta uppdatera i en ny tråd :)
75 76 77
Svar
1 530
· Visningar
117 552
Senast: Boj
·
Körning Jag har en sån beslutsångest om jag ska köra in min häst eller inte! Han kommer landa på kanske 165,kanske högre endå. Problemet som...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: Fia-Lina
·
M
Hoppning Hej, jag har en äldre modell av Scapa schabraken, det med den stora trean på ena sidan, och ett annat ganska stort märke på andra sidan...
Svar
4
· Visningar
2 281
Senast: Remix
·
Y
Dressyr Hej! Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig. Vi säger hästen ska flytta sig till vänster i skänkelvikning, undan...
Svar
8
· Visningar
2 427
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V