Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Finns det sådana? Tycker att jag har letar överallt, men jag hittar ingen. Anatomiska finns det gott om, men jag vill ha en som är just...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Bluefish
·
Dressyr Så; vad tror ni om SM i år! Vilka tar medaljerna och vilka hoppas ni på? Tycker att det här hemskt roligt att det är så många som...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Rider
·
H
Hoppning Tänkte göra en rolig tråd där ni kan visa vad ni tävlar i för träns och matringal/förbyglar när ni tävlar hoppning! Jag tävlar i ett...
Svar
4
· Visningar
3 378
Senast: weasel_
·
M
Islandshäst Jag har ridit på min kompis islandshäst några grr och jag undrar om en isis t.ex har en oren tölt hur tränar ni då fram den på bästa...
Svar
1
· Visningar
1 202
Trav Läste i dagens rond under hästskojarna att en tränare kört 1,30 /1600 m med en ettåring, enligt egen utsago.. :confused: Även om en...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 292
Senast: Kellie
·
Trav Varför tycker ni det e så dåligt? Vad har ni för erfarenheter av det?
2
Svar
23
· Visningar
6 127
Senast: Corminta
·
Övr. Grenar Är det någon som känner till några hubertusjakter i västsverige? Det börjar dra ihop sig till höst och vad jag har förstått så är det...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Lollipop
·
Hoppning Jag har en pojk som fyllde 3 år i juni. Var ett tag sedan man höll på med detta:) Skulle behöva lite tips och ideér. Planen är att...
Svar
3
· Visningar
1 328
Senast: bubbleicka
·
Islandshäst Nu lägger jag ut tråden igen och hoppas att få svar! Har någon provat denna sadel som är för islandshästar? Berätta då gärna och...
Svar
1
· Visningar
1 639
Senast: Malin_89
·
E
Hoppning Hejhopp! Jag undrar på vilken nivå man börjar dela upp ryttarna (i hoppning, på storhäst) efter ålder? Alltså junior, young rider &...
Svar
1
· Visningar
15 938
C
Övr. Grenar Hej Vad är den ideala vikten för en jockey? :) Väger 47 kilo ochg är 165 cm, är det ok i tävlingssynpunkt?
2
Svar
25
· Visningar
9 481
Senast: YesBox
·
Islandshäst Hej! Jag funderar på att avelsbedöma min valack i vår. Han är väldigt fin gångartsmässigt och jag tycker att det skulle vara otroligt...
Svar
3
· Visningar
1 829
Senast: Hoobes
·
Dressyr Jag undrar var gränsen mellan medelsvår och svår dressyr går? Vad tillhör egentligen St:gorge och Intermediär 1?
Svar
1
· Visningar
2 607
Senast: remmis
·
Western Nu har jag äntligen lyckats hitta toppensadel som Passar både mig och chili perfekt. Men behöver Nu ny padd då den gamla är för kort...
Svar
3
· Visningar
1 724
Senast: r_freddy
·
Körning Jag grunnar på olika metoder att sätta fjädring på min rockard. Modellen är sådan att man "trär på" sitsen bakifrån, på rör i samma...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: schelin_j
·
Trav Lagt det här med trav åt sidan ett tag. Tänkte uppdatera mig o höra om danmark skaffat en sökmotor ala travsport.se/shestinfo ännu?
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: martha
·
Islandshäst Jag har nyss fått en foderhäst som jag ska ha nu sista året på skolan. Vi håller fortfarande på att lära känna varandra, men tänkte...
Svar
3
· Visningar
1 825
Senast: mabriga
·
Islandshäst Min häst blev inriden ( 5 åring ) Mars-April i år. Tog hem honom i Maj och red ca 3-4 ggr i veckan tills han blev dålig ( ej pga av...
2
Svar
24
· Visningar
3 690
·
Islandshäst Jag har en unghäst som precis är tölt satt.. Frågan Jag ställer är hur Jag gör för att stärka och öka hans tölt, Tempot nu är mycket...
Svar
8
· Visningar
2 483
·
Islandshäst Hej. Ursäkta för en kanske lite dum fråga, men känner man skillnad om hästen travar eller töltar? :)
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka