Hur högt har ni hoppat?

Sv: Hur högt har ni hoppat?

delvis kl

Måste säga att jag är djupt imponerad över att ni vågar hoppa sådana höjder! :bow:

Har tävlat bana på 1m 2-3 gånger men aldrig tagit mig runt :rofl:
Enstaka hinder på 110 tror jag, idag fattar jag inte hur jag vågade..

Nu för tiden har jag och min häst avancerat oss upp till magnifika 70cm på enstaka hinder hemma på banan, och det tycker jag är GRYMT högt! :D

Kan som kuriosa lägga in en bild på första gången jag "hoppade" med min nuvarande häst, hindet är väl typ 30cm och jag höll på att kissa ner mig av nervositet :rofl:

22151318.jpg

29784659.jpg

Är ju så man hissnar.... :D

jag har hoppat 1:meter med min c-ponny rambo har tyvär ongen bild på det:rofl:

Jag har hoppat 1,10 på min fd medryttarponny, d-ponny (vbl travare).
Har nog hoppat något liknande på stor häst.

När jag började hoppa in min häst hade jag inte hoppat alls på säkert 4 år, och kissade nästan på mig när hindret låg på 40 cm. Ett under att den hästen fortfarande är världens mest hoppglada trots detta..:p

kl

Jag är en riktigt fegis, har hoppat 130cm som högst med stora fuxen. Är livrädd varje gång :p

110830030.jpg

Liknande trådar

Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"

Hästrelaterat