Sv: Lasix

det e för långa karenstider t ex. men alla bryr sig inte om det. så då tävlar ju inte alla på lika vilkor ändå. det kommer väl aldrig att bli så att det tävlas på lika vilkor men här tycker jag att det e större skillnad än i usa. o lasix e bara ok att använda om man gör det på rätt sätt. usa e absolut inte bäst på nåt sätt. men det e inte som många här i sverige tror, det e allt.

va bra att du har koll på alla stall då. så du menar att bara för att det e förbjudet så används det inte.

Pastar jag verkligen inte. Men dar testing skots pa ratt satt (och de inte bara tar pissprov for syns skull och slanger dem pga inga pengar) tror jag faktiskt inte de kna komma undan med hormon doping.

Det var dt dar med att pacers ar mer "skyldiga" jag tycker kanns ratt markligt!

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stefan ”Tarzan” Melander, 66, har vunnit förr. När Decision Maker och Magnus A Djuse vann Gulddivisionen V75-3 på Bjerke var det hans 2...
Svar
0
· Visningar
54
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka