Sv: Min avundsjuka till er Westernryttare!
You have nothing too be jealous of.
Take pride in yourself and in what you do.
Sit tall in the saddle with your head held high.
Haaahahah! Jag fnissar så högt att sambon sneglar undrande på mig!
Jag vill såklart knycka hela stilen! xD Det jag ville få fram var helt enkelt att jag ville lära mig western.
Leafhillranch:
And I do of course understand that I won't become a cowboy just because I put a hat om my head. But that would indeed be awesome if it were possible. But then again, the hat is one heck of a start, dont you think?
"avundsjuk" means jealous.
Nu var det ju lite mer symboliskt än konkret detta med hatten. Jag äger redan både boots, hatt och ja.. Jeans har jag så att om jag skulle få för mig att knyta ihop alla, hade jag nog kunnat knyta en rosett på jordklotet....
Tipsen som ramlat in i min mail (som ALLA tipsat om samma ställe) är helt fantastiska.
FÖR min medryttarhäst finns bara typ en kilometer från detta westernstall (max 10-15 minuters skrittavstånd) ! Jag brukar rida förbi där varje gång jag ska till de anlagda ridvägar som finns lite längre bort. (dvs ofta) Har bara inte förstått att det varit en verksamhet. Och då jag har fria händer från ägaren, kanske jag kan rida dit några gånger i månaden och testa mer. Hästen i fråga är less på sitt liv som dressyrhäst (helt frisk), så detta kanske kan bli en fin nystart för henne också!
Åååh, detta kan bli hur kul som helst!!!!
You have nothing too be jealous of.
Take pride in yourself and in what you do.
Sit tall in the saddle with your head held high.