Sv: Rida in en galoppör????
Jag har inte påstått att detta händer i Sverige, eller någon annanstans i Norden heller, påstod bara att det var hemska bilder!!!
Dessutom är jag HELT EMOT ALLT som har med DJURPLÅGERI att göra, vare sej det gäller Sverige eller resten av världen!!!
Ja, precis som bilderna från Djurpolisen på Animal Planet, när det gäller annan djurhantering i USA. Inte farao drar ni alla hundägare över en och samma kam, bara för att man får se bilder på hundar där kedjan vuxit in i halsen, eller där hunden är så utmärglad för att den inte fått mat, att kroppen har börjat "äta" av musklerna!
Jag är så innerligt trött på att så fort det hackas på galoppsporten, så visar man extrema bilder från länder som inte har någon som helst koppling till Sverige.
Ja, det är hemskt, men vad vill ni som jämt och samt tar upp illa behandlade djur i andra länder och genast drar paralellen till svensk galoppsport att vi ska göra?
Ta ert djävla gnäll, oh:ande och ah:ande till de fora där det hör hemma!
Jag har inte påstått att detta händer i Sverige, eller någon annanstans i Norden heller, påstod bara att det var hemska bilder!!!
Dessutom är jag HELT EMOT ALLT som har med DJURPLÅGERI att göra, vare sej det gäller Sverige eller resten av världen!!!