Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Många av er har säkert sett mina otaliga sadeltrådar här på forumet de senaste månaderna. Nu är det slut med att skicka begagnade sadlar...
2
Svar
22
· Visningar
3 115
Western hej, jag har en fråga till alla avels intresserade människor här i vårat avlånga land. om man vill ta hem frusen sperma från USA vilket...
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: doleron
·
Distans Jag skulle vilja anordna en studiecirkel kring distans i min ryttarförening. Dock har jag bara ridit en enda PP och är då en av mycket...
Svar
6
· Visningar
1 918
Senast: cetzyboy
·
Distans Hej, har nog aldrig varit på distansforumet förut och hoppas ni kan besvara min fråga? Den är lika enkel som rubriken, vad söker ni...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
12 270
Senast: Rucksack
·
C
Dressyr Jag har ett sto som är 18 år i år, hon är välutbildad inom både dressyr och hoppning och är i väldigt fin form, det märks och syns...
Svar
4
· Visningar
1 463
Senast: coce91
·
Islandshäst Min sambo känner sig tryggare i westernsadel och vill så gärna ha en till sin lilla svarta, men han har väldigt kort rygg. Vad finns...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: pulkaskurk
·
Islandshäst Är nybörjare på islandshäst och köpte min första islandshäst i april. Tävlar en del med henne och ambitionen där är givetvis att bli...
Svar
8
· Visningar
4 035
Senast: pulkaskurk
·
Trav https://www.travsport.se/nyheter/1.179282 Mycket bra, vilken dröm om travarna kunde stiga i kurs så det var lättare att hitta nytt...
Svar
5
· Visningar
1 892
Senast: Masse
·
Körning Under några månader har vi nu låtit mitt appaloosasto gå som handhäst intill vagnen. Jag blir mer och mer intressad av körning. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 482
Körning Jag har planer på att sätta ihop mina två shetlands i ett par. Det som gör mig tveksam dock, är att de har så olika gångarter! En har en...
Svar
1
· Visningar
1 266
Senast: a_c72
·
Hoppning Min hopprädda dressyrkompis hade tänkt övervinna sin hopprädsla och ställa upp i en liten träningshoppning senare i höst. Jag har hjälpt...
2
Svar
33
· Visningar
6 458
Western ha sätt en western sadel som jag bara älskade , hur skönn som hälst att sitta i och lädret verka vara kanon. men nu till min fråga ...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: Albert
·
Distans Ja, hur läser man av dem ? Det står ju sträckan och så "mi" (eller står det "mil" ?). Men det mäts väl inte i mil? Isåfall är min känsla...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: krasslig
·
Trav Jag&min man äger idag en travhäst tillsammans i ett handelsbolag,som oxå är uppfödare till hästen. Nu ska min man och jag skiljas,hästen...
Svar
7
· Visningar
1 620
Senast: peace
·
Trav Har lite problem ragga kusk inför kommande kvallopp så vilka krav gäller för de man kan sätta upp? Tänkte om jag kanske har fler att...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Lena
·
Dressyr Kom ihåg att se küren som direktsänds på svt1 mellan 14:30-16! Ingen som varit och kollat på GP-klassen och den öppna uppvärmningen...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 542
Senast: traceys
·
Dressyr Nu när stjärnan börjar bli så himla duktig och stadig är det dags för att ta ett steg till framåt; byten. Jag har hittills aldrig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 326
Senast: corzette
·
Distans 2012 är det 10:e året som järngänget kring Remmeneritten - Mössebergsritten - Sämsholmsritten arrangerar tävling. Från början var det i...
Svar
3
· Visningar
1 553
Senast: cardigan
·
A
Hoppning När man väl kommer till tävligen, i vilket ordning gör man allt? Jag har aldrig tävlat förut och ska starta min första lokala hopp på...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Destiny
·
Tävling Jag har köpt mig en 3åring liten blivande dressyr häst som just nu är 146,5 i mh. jag är 33 år och planerar att tävla dressyr med min...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Joyride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka